Bancuri noi, bunute


                Doctorul ii dicteaza asistentei un diagnostic in latina.  Pacientul, usor agitat:
        - Spuneti-mi, domnule doctor, sufar de vreo boala rara?
        - Da' de unde!  Juma' de cimitir e plin cu cei care au avut boala dumitale!

        - Sotul meu e atat de religios, incat isi iubeste dusmanii!
        - Nu mai spune...  Si cine-s dusmanii lui?
        - Tuica de prune si curvele!

        - Domnule doctor, taica-meu a trait nouazeci de ani!  Credeti ca am sanse sa apuc si eu aceasta varsta?
        - Fumezi?
        - Nu...
        - Bei?
        - Niciodata!
        - Inseamna ca-ti plac femeile...
        - Niciodata nu mi-am inselat sotia...
        - Atunci, de ce mama dracului vrei sa traiesti nouazeci de ani?!!

        - Vreau sa vorbesc cu domnul comisar sef!
        - E in grajdul bovinelor...  O sa-l recunoasteti usor ca are pe cap un chipiu!

        - Ai auzit ca in Bucuresti, un om e calcat de masina la fiecare jumatate de ora ?
        - Vai, dar ce-or avea cu bietul om???

                Un tip intra intr-un wc public.  In cabina alturata un alt tip constipat, se forteaza destul de zgomotos.  Primul tip, terminand ce avea de facut, la iesirea din wc, din reflex, stinge lumina, moment in care se aude un urlet infiorator.  Curios, se intoarce, aprinde lumina si intreaba pe cel din wc ce s-a intamplat.  Acesta, speriat ca naiba, raspunde:
        - 'tu-i mama ma-sii, am crezut ca mi-au sarit ochii...!

                La o masa intr-un bar, statea un nene care dadea pe gat pahar dupa pahar. De fiecare data cand termina un pahar, se uita in buzunarul camasii.  Intrigat, barmanul l-a intrebat:
        - De ce va tot uitati in buzunarul camasii dupa fiecare pahar?
        - Am acolo o poza cu nevasta-mea.  Cand mi se pare frumoasa, ma duc acasa!

                Un bărbat se duce la doctor şi zice:
        - Doctore, nu ştiu ce se întâmplă.  Când dau gaze, ele nu miros!
                Doctorul îi cere să mai tragă unul.  Pacientul trage un vânt serios, apoi doctorul dispare un timp, după care se întoarce cu un băţ lung, cu un cârlig în vârf.
        - Vai, doctore, ce o să faceţi cu băţul ala?
        - O să deschid geamul!  Problema ta e la nas!

                Doi nemţi discută într-un showroom:
        - Ce-i asta, Dacia Duster?
        - Duster... da.
        - Românească, nu?
        - Da, românească...
        - Bună, nu?  Garda înaltă, cauciucuri groase...
        - Mda...
        - Măi, ce ţi-e şi cu românii ăştia... ar face orice numai să nu-şi repare drumurile!
 
  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…