Scotianul glumet.





Humor britanic
  
Un turist american angajeaza un ghid ca sa-i arate Londra.
La un moment dat ii zice ghidului:
- Ma minunez cum aici la voi, toate par atatat de mici, de compacte... Uite, de pilda, cladirea asta.
Pai daca era la noi in America ar fi fost de zece ori mai mare.
- Sunt total de acord cu dv., domnule. Asta este Clinica de Psihiatrie a orasului nostru.
 *****
 La Scoala Scotiana de Politie un tanar cursant este intrebat:
 - Ce ai face, daca ai fi in situatia sa imprastii o demonstratie de unul singur?
 - Mi-as scoate palaria si le-as cere niscai parale pentru caritate.
 *****
 - Sir, n-aveti din intamplare un tichet perforat?
 - Nu, sir, din pacate n-am.
 - O, sir, va rog mult, mai cautati prin buzunare! Poate veti gasi, totusi, un tichetel perforat...
 - N-AM! Doar v-am spus, domnule! N-AM! Ce, sunteti atat de sarac incat nu va puteti plati calatoria?
 - Nu, sir, eu sunt controlorul...
 *****
  Un englez de conditie medie, intra intr-un magazin respectabil.
 Privind prin jur, il intreaba pe un vanzator:
 - Cat costa palaria aia?
 - O mie de dolari, sir.
 - Drace!... Dar aia de alaturi?
 - Doi draci, sir.
 *****
 Valetul, bate in usa si intra in cabinetul lordului John.
 - Sir, a venit croitorul dv. si zice ca nu va pleca de aici, pana nu-i veti plati ultimele doua costume pe care vi le-a cusut.
 Lordul John, fara a-si ridica ochii de pe ziar:
 - Perfect, pregateste o camera pentru domnul.
 *****
 Doi prieteni cautau din greu sa capete de lucru. In fine, unul dintre ei gaseste in ziar un anunt: "Se cauta, de urgenta, un ushier la o casa aristocratica."
 Se duce acolo pentru un interviu.
A doua zi ii povesteste amicului cum a decurs intalnirea:
 - Inceputul a fost promitator. M-a primit contesa, in persoana.
 M-a pus sa-i arat mainile si a remarcat ca sunt destul de fine iar cu manusi albe, or sa arate perfect.
Apoi, m-a pus sa-i arat gambele. Mi-am ridicat pantalonii si a zis ca sant acceptabile, deci voi putea purta pantaloni trei-sferturi, stil frantuzesc.
 Dupa aceea mi-a cerut sa-i arat referintele. Eh, uite aici se pare ca am cam gresit...
 *****
 - Ce inseamna in engleza "I don't know"?
 - Nu stiu.
 - Ei, vezi! Pe cati i-am intrebat, au raspuns la fel, niciunul nu stie...
 *****
 Un american coborand din avion la Heathrow Airport, pe o ceata s-o tai cu cutitul:
 - Uuu... ce vreme imputita! Mult timp o s-o mai tina asa?...
 Un londonez:
 - Din pacate, sir, nu va pot spune nimic precis. Eu traiesc aici numai de treizeci si cinci de ani.
 *****
 Un avocat englez isi scrie testamentul, prin care isi lasa toti banii la prosti si la nebuni:
 "De la ei i-am primit, lor li-i dau inapoi."



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…