Ardeleni destepti!



  Un ardelean intră într-un bar la New York . Barmanul îl ia tare, din prima și îi spune că în acest bar se bea numai pe pariu.

- Domnule, eu pun pariu cu tine că nu poți să bei o sticlă de Whisky în 30 de minute.

Ardeleanul își cere scuze, iese din bar și apare peste 10 minute înapoi, pune banu' pe tejghea și accepta provocarea. Barmanul îi dă sticla, ardeleanul o termină în 10 minute. 

Barmanul, stupefiat:

- Domnule, dar n-am crezut că așa ceva e posibil. N-am crezut că sunteți în stare de așa ceva. Nimeni nu a mai reușit!

Ardeleanul:

- Nici io n-am crezut, da' m-am dus la barul de peste drum să verific!


Un italian bătrân din Brooklyn era pe patul de moarte și și-a chemat nepotul:

- Guido, ascultă-mă. Am să-ți las revolverul meu cromat calibrul 38, ca să mă ții minte toată viața.

- Dar, bunicule, eu n-am nevoie de revolvere. N-ar fi mai bine să-mi lași mie ceasul Rolex?

- Ascultă aici, băiete. Cândva vei avea afacerea ta, vei avea o nevastă frumoasă, o grămadă de bani, o casă mare și câțiva copii. Apoi, într-o bună zi, vei ajunge acasă și poate îți vei găsi nevasta în pat cu un alt bărbat. Ce-ai să faci? Ai să-i arăți ceasul și ai să-i spui: Gata, timpul dvs. s-a terminat?



Un bărbat sună la ușa unui apartament. Când se deschide ușa, apare o tânără înaltă și foarte atrăgătoare. Bărbatul o studiază câteva momente apoi întreabă:

– Drăguță, tu știi să faci dragoste ?

Tânără îi trântește ușa în nas fără să scoată un cuvânt. A doua zi, la aceași oră, tipul apare iar:

– Drăguță, tu știi să faci dragoste?

Tânăra enervată la culme, trântește ușa și îl sună pe soțul ei:

– Dragule, de două zile vine un obsedat care mă întreabă dacă știu să fac dragoste. Trebuie să faci ceva, mie îmi este frică!

Bărbatul o calmează și îi promite că o să rămână acasă și o să-l aștepte pe acest bărbat misterios. 

A doua zi, la aceași oră, apare iar bărbatul cu aceeași întrebare:

– Drăguță, tu stii să faci dragoste?

Tânăra, știind că soțul este ascuns după ușă, îi răspunde foarte hotărâtă: 

– Sigur că știu!

Bărbatul misterios răspunde:

– În acest caz, am rugămintea să faci dragoste și cu bărbatul tău! Ca s-o lase în pace pe nevastă-mea!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!