Italnire comica la dentist

Imagini pentru la dentist
Nu radeti, ca asa este!!!
V-ați simțit vreodată vinovat de a privi alte persoane de vârsta dumneavoastră şi gândind: "eu nu arăt chiar
aşa bătrân"!?
Dacă da, atunci o să vă placă următoarea relatare a unei doamne:
“Stăteam în sala de aşteptare pentru prima întâlnire programată la dentist când i-am văzut diploma
atârnată pe perete. Citind numele, mi-am amintit deodată un băiat brunet, înalt şi frumos cu acelaşi
nume. Fuseserăm colegi de liceu cu vreo 50 de ani în urmă şi mă întrebam dacă putea să fie acelaşi tip
pentru care nutrisem o pasiune secretă.
Când am intrat în cabinetul lui, am lepădat pe loc gândul acela: cheliosul cu trăsături brăzdate era mult
prea bătrân ca să fi fost iubirea mea secretă. Oare?
După ce s-a uitat la dinţii mei mi-am facut curaj şi l-am întrebat dacă a făcut liceul la "Sfântul Sava".
- Sigur că da, doamnă! cum aţi ghicit?, a răspuns, plin de mândrie.
- Când aţi absolvit?, l-am întrebat.
- În 1960. De ce mă întrebaţi?
- Ei bine, ai fost în clasa mea!, am exclamat.
Şi atunci cheliosul zbârcit m-a întrebat:
- Ce materie aţi predat?" 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse