Învăţăturile şi secretele unei femei care a atins 122 de anii

Imagine în linie



 
 
  
​I​
nvăţăturile şi secretele franţuzoaicei Jeanne Louise Calment,  care a atins 122 de ani
 Jeanne Louise Calment a avut cea mai lungă viaţă confirmată în istorie: s-a născut în anul 1875 şi  a murit în 1997, la 122 de ani şi 164 de zile.

S-a născut cu un an înainte ca Alexander Graham Bell să patenteze telefonul, cu 14 ani înainte ca
 
Alexandre Gustave Eiffel să construiască Turnul Eiffel şi chiar l-a întâlnit pe Van Gogh, despre care a declarat că „era murdar, prost îmbrăcat şi sumbru", potrivit Los Angeles Times.

Jeanne Louise s-a născut în Franţa şi a trăit toată viaţa în oraşul Arles, fiind activă până în ultimele zile.
La  85 de ani practica scrima, la 100 de ani încă mergea pe bicicletă, la 114 ani a jucat în film.

A început să fumeze pe când avea doar 21 de ani şi a renunţat la 116 ani!, dar nu pentru că nu se simţea bine, ci pentru că aproape îşi pierduse vederea şi nu mai voia ca de fiecare dată să roage pe cineva să-i aprindă o ţigară.

A trăit o viaţă liniştită: s-a căsătorit cu un bărbat bogat şi şi-a petrecut mult timp jucând tenis, făcând ciclism şi
înotând. Înainte de a muri, Jeanne Louise a dezvăluit câteva dintre secretele sale: râdea mult, îşi făcea puţine griji,
mânca aproape un kilogram de ciocolată pe săptămână şi îşi hidrata pielea cu ulei de măsline.

Calment şi-a păstrat claritatea minţii până în ultimele zile ale vieţii.
Când a fost întrebată, la cea de-a 120-a aniversare, cum vede viitorul, doamna a răspuns: „Foarte scurt!"

R
 egulile de viaţă ale lui Jeanne Louise Calment:

Fiecare vârstă are  propria fericire şi propriile probleme.

Zâmbesc și râd mereu. Aşa îmi explic motivul longevităţii mele. Numai proștii nu zâmbesc și nu râd.
 
M-am ferit de oamenii posaci, închiși în ei, fără prieteni, care îți strică ziua numai când îi vezi.

Nu mi-e teamă de nimic; poate doar de prostia agresivă.
Sunt interesată de orice, dar nu mă pasionează nimic.

Tinereţea este mai degrabă o stare spirituală decât fizică. Din acest motiv,
sunt doar o fetiţă care, în ultimii 70 de ani, arată ceva mai rău.

Sunt îndrăgostită de vin. Vinul stimulează umorul, starea bună, altruismul, ideile năstrușnice, adevărul, iubirea și sexul.

Dacă își propui ceva și nu poţi face nimic, nu-ţi face griji din cauza asta. Propune-ți altceva.

Am o mare dorinţă de a trăi şi un apetit bun, mai ales pentru dulciuri.

Niciodată nu folosesc rimel, pentru că de multe ori râd până îmi dau lacrimile.

Văd prost, aud prost şi mă simt prost, dar e o nimica toată. Exist.

Am impresia că voi muri de râs. Ce poate fi mai grozav?

Am picioare de fier, dar, dacă e să fiu sinceră, au început să ruginească. Și ce picioare aveam!


M-am bucurat de fiecare ocazie, am respectat principiile morale şi nu regret nimic.

Am avut noroc.
 





Virus-free. www.avg.com
 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…