Tu cum ai p....a? Esti multumit de ea?

Imagini pentru garbovit  Tot la prostii ne cade fisa şi la bătrâneţe !

Minte proastă (după Miron Radu Paraschivescu) Credeau mulţi c-o am prea mare
şi s-au pus să mi-o măsoare......
Ca să vezi ce minte proastă,
puteau veni la nevastă
s-o întrebe cum stă treaba,
nu să măsoare degeaba,
doar ea putea să le zică,
de la-nceput, c-o am... mică!
O fi ea e cu roboteala
da-mi ţine şi... socoteala,
nu care cumva să scap
şi, bătrân, să-mi fac de cap.
Că, dac-o ai... nesimţită,
poci să nu pici în ispită?
De-asta zic eu că muierea
îmi ştia bine durerea,
da` ei, proştii, ce poci spune,
căzuţi toţi în cap, pă bune,
fără să se mai gândească,
săriră s-o ciopârţească.
Trecui eu peste necaz,
fără să fac prea mult caz,
şi încerc, cum s-o putea,
să îmi fac treaba cu ea.
Uneori, când, printre deşte,
îmi scapă, de zici că-i peşte,
simt că mă ia cu răcori
şi stau treaz până în zori, făcându-mi plan după plan,
 
cum să mai câştig un ban,
că ăştia patru la sută,
dati de Guvern, la derută, pensia tot nu-mi ridică
şi rămâne mică, mică...

Minte de pitic, se pare!
Zicea că o am prea mare, când a pus să mi-o măsoare...

Despre ce credeati ca e vorba...???

Întrebaţi-o pe Ortensia!
Nu am descris decât... "pensia"!

In concluzie  p...a = pensia

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…