Milionar


MILIONAR ÎNTR-O LUNĂ CU 12 DOLARI ÎN BUZUNAR


Povestea lui Vasile, de 30 de ani, care a devenit milionar pe internet, pare un basm, dar acest lucru chiar s-a întâmplat!
Uitându-mă la costumul lui, marca Alexander Amosu, perfect croit și la noul ceas, Rolex Sky-Dweller, nu mi-a venit să cred că în urmă cu câteva luni, Vasile era un tip fără serviciu, cu o datorie de 177 634 lei și doar 50 lei în buzunar. Acum are 3.562.719 dolari în contul lui bancar și face chiar mai mulți bani în fiecare zi.
„Am crescut într-o familie săracă, la marginea orașului Negrești”, spune Vasile. „Nu eram diferiți de multe alte familii românești: prea mulți copii, prea puțini bani. După ce am absolvit liceul, nici măcar nu m-am gândit la facultate, fiind cel mai mare copil al familiei, voiam să-mi ajut părinții și m-am angajat imediat ca gunoier. Banii pe care îi făceam abia ajungeau. Apoi, mama s-a îmbolnăvit foarte tare și am avut nevoie de bani pentru a plăti medicamentele pe care nu ni le puteam permite, așa că, am început să împrumut de la prieteni, apoi am făcut un împrumut la bancă.
La început era suportabil, eu și tata încercam să economisim sume mari de bani pentru a plăti ratele la bancă când, deodată, am fost concediat. Salariul tatălui meu nu fusese niciodată suficient, iar eu nu puteam să mă angajez fără o diplomă de facultate. Îmi amintesc ziua în care am crezut că totul se sfârșise. Aveam ultimii 50 lei în buzunar și mă plimbam pe stradă după un alt interviu ratat, încercând să nu plâng.
Ceea ce s-a întâmplat în continuare încă mă uimește - mă uitam pe un site pentru locuri de muncă, când deodată, fața unei persoane celebre nu îi voi spune numele pentru a nu părea o reclamă ) mi-a captat atenția. Am fost interesat - eram un fan vechi și am foarte mult respect pentru această persoană Această persoană sugera câștigul banilor și asta era exact ceea ce îmi trebuia.
Alții cred că, în ultimă instanță, aceste persoane sunt proaste. Am accesat link-ul, se pare că era vorba despre Binatex site-ul de opțiuni binare. Până în acel moment auzisem doar lucruri negative despre opțiunile binare. Prietenii mei își băteau joc de cei care le practicau. Dar apoi m-am gândit că o persoană atât de celebră nu și-ar putea risca reputația pentru o înșelătorie!
Am decis să aflu adevărul. Am citit informațiile de pe site-ul Binatex . M-am uitat la un tutorial video. Sistemul părea ușor, nu observasem nimic suspicios sau ilegal, dar cuvintele prietenilor mei mă deranjau și mi-au subminat încrederea.
Într-o noapte nu puteam dormi, mă tot foiam în pat, încercând să iau o decizie. Dimineața am făcut un depozit de $10 în contul Binatex , m-am uitat din nou la tutorialul video și am început să tranzacționez. Am început să fac bani aproape imediat.
Am ținut acest lucru secret, de teamă că voi pierde toți banii și că voi fi de râsul lumii. Nu am vrut să le dau părinților speranțe deșarte. Dar nu am pierdut nimic. De fapt, o lună mai târziu, mi-am rugat familia să-și facă bagajele, deoarece urma să ne mutăm într-un apartament nou, cumpărat cu banii pe care îi făcusem.
Așa că, pentru cei disperați: știu că uneori viața e grea. Nu aveți încredere în vorbele tuturor! Opțiunile binare SUNT soluția pentru toate problemele tale. Dacă aș fi ascultat de prietenii mei, nu aș fi fost aici, gata să îți spun cum să faci bani. Și tu poți face același lucru! Doar urmează instrucțiunile pas cu pas.”
Citește instrucțiunile și, apoi, poți începe!
1. Creează un cont. E complet gratuit. Vizitează site-ul Binatex prin apăsarea acestui buton . Această pagină web va fi deschisă într-o fereastră sau filă nouă. Poți să schimbi ferestrele sau filele între ele pentru a urma acești pași. Asta vei vedea prima dată:
2. Apasă pe butonul albastru „Începe să câștigi bani”. Introdu adresa ta de e-mail. Felicitări, contul tău a fost creat!
Îți va fi arătată o demonstrație care îți va explica ce sunt opțiunile binare. Îți recomand să te uiți la tot, nu va dura mult. Îți arată ce acțiuni trebuie să faci pentru a face bani.
3. După tutorial, îți vei vedea contul. Când te înregistrezi cu un cont gratuit, vei primi 1000$ , fonduri demonstrative. Le poți vedea în partea de sus a ecranului:
Poți încerca să tranzacționezi folosind acești bani. E complet GRATUIT! Nu te teme, nu trebuie să plătești nimic.
4. Pașii următori sunt foarte ușori:
I. Alege perechea de valute. De exemplu, pentru a alege perechea de valute EUR/USD (după cum apare în imagine), apasă pe EUR/USD.
II. Fă o investiție. Investiția minimă pe care o poți face e de 0,5$.
III. Alege data expirării. Data expirării e data limită până când predicția ta va trebui să se adeverească, pentru ca tu să câștigi. Timpul minim de expirare este de un minut. De obicei aleg 1 sau 5 minute.
IV. Fă o predicție și apasă fie pe butonul SUS sau JOS. Tranzacția e deschisă după ce apeși pe unul dintre butoane.
5. Așteaptă timpul pe care l-ai ales pentru expirare. Dacă predicția ta se adeverește, vei vedea o fereastră:
Felicitări! Ai transformat 100$ în 190$ într-un minut. Ți-am spus - e foarte ușor!
Când l-am întrebat pe Vasile dacă îmi arată portofelul său electronic, deoarece nu am văzut niciodată o asemenea sumă de bani, el a acceptat acest lucru:
„Sigur, nu am nimic de ascuns! Nu sunt criminal, am făcut acești bani prin mijloace corecte. Poate că cei care au dubii vor vedea că acest lucru funcționează.”
Am plecat zâmbind și fericit, eu și Vasile ne-am gândit cât de ciudată e viața. La asta trebuie să te gândești: dacă un român sărac, fără serviciu, fără studii superioare, poate să câștige milioane, atunci sigur și tu poți face acest lucru!
(Vizitat de 82.165 ori, 1 vizită astăzi)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »