ZECE BANCURI ,EVREESTI

Imagini pentru bancuri evreiesti

1. Un tip la spovedanie:  - Părinte, am păcătuit. Am păcălit un evreu.
 - Fiule, ăsta nu e păcat! E un miracol!

  2. Casierul sinagogii rămăsese fără nici un bănuţ cu care să ajute pătura săracă. Nici în cutia de ajutorare a săracilor nu se mai introduseseră de mult bănuţi. A doua zi dimineaţa puse pe uşa sinagogii o înştiinţare:
 - O femeie căsătorită din cartier are o legătură cu un bărbat necăsătorit. Dacă până mâine dimineaţă nu apare o bancnotă de 100$ în cutia săracilor, voi fi nevoit să-i dezvălui numele.
 A doua zi a găsit în cutia săracilor 30 de bancnote de 100$, plus una de 50$, cu un bilet ataşat: "Amână până mâine, ca să fac rost de bani!"
 
  3. Iţic şi Ştrul se prezintă în faşa rabinului. Iţic îi spune:
 - Rabbi, am o dispută cu Ştrul. Lămureşte-ne. Spune-mi, negru e culoare?
 Se uită rabinul în Talmud şi îi spune:
 - E culoare. În Talmud scrie că trebuie să te îmbraci în negru cînd moare cineva.
 - Dar albul e culoare?
 - Da, în Talmud zice că mireasa se îmbracă în alb.
 Iţic, adresîndu-se lui Ştrul:
 - Ai văzut că televizorul pe care ţi l-am vîndut era color?

  4. Se duce Ştrul la rabin şi îi spune:
 - Rabi, s-a întîmplat ceva îngrozitor. S-au deschis două supermarket-uri lângă magazinaşul meu. Unul la stînga şi unul la dreapta. Ce aş putea face?
 - Nici o problemă, zice rabinul, scrie cu litere mari pe uşa magazinului tău "INTRARE"!

  5. Un evreu se afla pe patul de moarte şi-i spune singurului său fiu:
 - Isaac, mai am puţin şi mor şi vreau să ştii că cele 7 vile, 3 blocuri, 30 de taxiuri, fabrică de îmbrăcăminte, cele 2 ferme, 8 magazine, bijuteriile, titlurile bancare, valorile, sculpturile...
 - Da, tată, mi le laşi?
 - Ţi le vând ieftin, foarte ieftin!

  6. Domnul Iţic o sună pe doamna Goldstein:
 - Alo, sărut-mâna, ce mai faceţi?
 - Ce să fac, sunt singură, soţul e pe teren de-o lună...
 - Atunci poate îmi permiteţi să trec pe la dvs., bem o cafeluţă, facem amor...
 - Vai, domnule Iţic, credeţi că sunt curvă?
 - Da` cine a pomenit de bani?

  7. După un accident arabul Saddam necesită transfuzie urgentă şi singurul cu aceeaşi grupă de sânge este Iţic.
 Iţic, speriat, se duce la rabin şi îl întreabă ce să facă.
 - Fiule, dă-i sânge, e şi el om ca şi noi, faci o faptă bună, salvezi o viaţă...
 Îşi revine Saddam şi îl umple pe Iţic de bogăţii, maşini, femei.
 Se repeta întâmplarea, iar se duce Iţic la rabin, acelaşi răspuns, dă iar sânge şi când se vindecă Saddam îi trimite cadou un buchet de flori şi o sticlă cu vin. Se miră Iţic, dar asta este!!
 Se repetă a treia oara toată întâmplarea, Saddam îi trimite o scrisoare de mulţumire. Iţic, foarte confuz, se duce la rabin:
 - Păi bine, mai rabin, prima oară averi, apoi o sticlă cu vin.... mă rog, da' acu'  pur şi simplu o felicitare?? doar i-am salvat viaţa, a treia oară, nu??
 - Vezi Itic, a inceput sa aIba sangele nostru

  8. Hitler se duce la astrologul său şi îl întreabă când va muri. Acesta, după ce îi consultă harta astrală, îi spune:
 - Vei muri într-o zi de sărbătoare evreiască!
 - Cum aşa?
 - Păi, în orice zi ai muri, va fi o sărbătoare evreiască!

  9. Iţic sună la Securitate:
 - Alo, vedeţi că Ştrul are nişte lemne !
 - Şi ce e cu asta?
 - A găurit şi a introdus în fiecare lemn bijuterii, diamante, dolari şi, probabil, ceva muniţie adusă din America, de la fratele lui.
 Apoi îl suna pe Ştrul:
 - Mă, dobitocule, pregăteşte-te că am trimis să-ţi spargă lemnele!
 - Pe cine?
 - Pe aia pe care mi i-ai trimis tu anul trecut de mi-au săpat grădina.

 10. Rasela :
 - Mă, Iţic, m-am gândit bine şi am hotărât să divorţez!
 Iţic
 - Cum aşa, măi Rasela, după 40 de ani de căsătorie? Dar ce-ţi veni?
 Rasela
 - Păi, tu-ţi dai seama, măi Iţic, că în 40 de ani tu nu mi-ai cumpărat niciodata nimic?
 Iţic
 - Păi, nu mi-ai spus niciodată că ai avea ceva de vânzare!
 










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…