Glume de la Nelu! HA! HA!



Imagine în linie

Imagini pentru glume gif



 Un scoţian vine acasă şi îi spune nevastei:
– Am economisit zece penny astăzi!
– Cum aşa?
– Nu am luat tramvaiul, ci am fugit după el!
– Vai, vai… Puteai să economiseşti două lire!
– Cum?!
– Trebuia să fugi după taxi!

O BLONDA  FATALA  DIN  IRLANDA , AJUNGE  LA  UN CAZINOU.

Parea un pic bauta si a pariat 20.000 Euro pe o singura mana de zaruri.
In acelasi timp spuse:
- Sper sa nu va deranjez, dar simt ca am mai mult noroc daca sunt complet dezbracata.
Asa
  ca  isi scoase toate hainele, arunca zarul si striga "haide! haide! ca mami are nevoie de hainutze noi!"...
Cand zarul s-a oprit, incepu sa sara si sa strige "da! da! am castigat!!!
A imbratisat angajatii, pe fiecare din jucatorii de langa ea, incaseaza banii, isi ia hainele si pleaca repedele.

Intr-un final, unul din angajati intreaba:
- Ce numar a iesit?.
Celalalt raspunde :
 - Nu stiu, m-am gandit c-ai vazut tu!

MORALA..
1. Nu toti irlandezii sunt betivi
2. Nu toate blondele sunt proaste
2. Dar barbatii... sunt toti la fel!.....

Orice felie de pâine, ascunde trista poveste a unui spic de grâu care ar fi putut deveni bere...

Insectarul cu nă(l)uci 26 septembrie 2016

În fața unui magazin, o blondă foarte frumoasă este oprită de un arab:
– Bună ziua, scuze deranjul dar vroiam să te rog ceva.
– Ce?
– Uite, eu trebuie să intru în acest magazin de lux, dar nu mă lasă să intru cu maimuța. 
Poți avea grija de ea câteva minute, până ies eu din magazin?
Blonda acceptă, ia maimuța în brațe și îl așteaptă pe arab să iasă. 
Între timp, o altă blondă trece pe lângă ea, se oprește, se uită la maimuță și întreabă:
– Fată, de unde ai asta?
– De la un arab.
A doua blondă studiază bine maimuța și întreabă:
– Fată, nu vreau să te supăr, dar nu puteai să renunți la sarcină?


- Fiti amabil, aveti grija si de geamantanul meu, pana cumpar un ziar.
- Domnule, stii ca vorbesti cu un parlamentar?
- Da? E, nu-i nici o problema. N-am in el decat niste rufe murdare...


Am fost la doctor si mi-a dat 3 luni de trait,asa ca l-am impuscat...
Judecatorul mi-a dat 30 de ani.
Ori ma pricep ori nu ...
Imagini pentru caricaturi

Nu-i adevărat că vecina de lângă casă niciodată nu te lasă! Pe mine mă mai lasă, din când în când…
E sexy, îmi poartă sâmbetele şi uneori mi le ocupă…Aseară am jucat şah cu ea. 
Eu i-am cedat nebunul şi ea, două ture… 
Că şahul e joc de noroc. Norocul e să dai peste cineva mai slab ca tine…

Un tată sever către fiică:
- Maria, ieri te-am văzut făcând dragoste cu un tânăr într-o maşină. Cine este el?
- Ce culoare avea masina?...

-Stii care-i diferenta intre perdeaua de la dus si hartia igienica?
-Nu.
-Deci tu ai fost nenorocitule!!!

Ce este cel mai bun si mai bun la laptele de mama?
Ambalajul!

Soapte-in-noapte.jpg



























Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…