ardelenesc, cu ochii vineti de lao raceala


 
Imagine în linie

- De ce ai ochii vineti?
 - De la o răceală!
 - Păi cum aşa?....
 - Am tuşit la Maria în dulap şi m-a auzit Ion ...


 Vecini pe o plaja de nudisti:
 - Domnisoara, stiti de ce as avea nevoie acum?
 - Nu's mioap
ă, văd!!!
  
 O blondă la doctor.
 - Domnişoară, vă recomand nişte ultraviolete, inainte de mare.
 Blonda :
 - Abia aştept, domn' doctor! Am fost  violată luna trecuta şi mi-a cam plăcut !
 
 
 Gheorge pe patul de spital o astepta pe nevasta-sa.  Intr-un tarziu apare si ea.
 - Gheo, sa iti povestesc ce mi s-a intamplat. Am urcat in taxi si pe drum mi-am adus aminte ca am uitat portofelul.
 - Si te-ai intors?
 - Nu, ar fi durat pra mult, iar taximetristul a spus ca nu e problema, ca o sa ne descurcam. La un moment dat a tras pe dreapta si mi-a spus: "Ce alegi? Imi canti un cantec sau facem sex?"
 - Ce obraznic,  iubito.... si ce cantec i-ai cantat?
 - Pai, ma, Gheorghe... tu in spital si eu 
de cantat sa am chef ??
  
 
 - Cum se numesc oamenii care stau la coada?
 - Oameni de rand...
   
 - O să-mi dai voie, vecine, să trec dimineaţa prin ograda ta, ca să scurtez drumul ca să prind personalul de opt şi cinci?
 - Cu toată plăcerea! Şi te asigur că, datorită taurului meu, vei putea prinde chiar acceleratul de şapte jumate.
  
 - As vrea să brevetez un aparat de ras automat:
 Iată, o cutie neagră, cu o deschizătură ovală, îţi bagi faţa şi înăuntru si un complex de lame te rade impecabil! 
 - Bine Domnule, dar... fiecare are faţa de altă formă!
 - Daa, prima dată...
 
- Revoluţie în domeniul fizicii! 
Cercetătorii ardeleni au inventat încetinitorul de particule !!!
  
 


Garanti sans virus. www.avast.com










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!