Fapula sotului milos...

Fabula sotului milos...



> > O sotie ajunge acasa mai devreme… si isi  gaseste barbatul in dormitor, facand sex cu o femeie tanara si
 frumoasa. 
> > "Esti  un porc!"  spune ea plangand. "Cum indraznesti sa imi  faci asa ceva?  Sunt  mama copiilor tai, te-am respectat intotdeauna!
> > Ti-am dedicat cei mai frumosi ani din  viata mea. Te  parasesc. Vreau sa  divortam  imediat. Nu pot sa mai stau  langa un  mincinos." 
> > Extrem  de calm,  barbatul o ia de mana si ii spune:
   "Asteapta un minut, dragoste. Lasa-ma  sa iti explic ce s-a intamplat de fapt." 

 > "Bine,  da-i drumul.  Dar sa stii ca acestea sunt ultimele cuvinte pe  care o sa le rostesti."  
> > Iar sotul a inceput… 
     "Ei  bine, ma urcam in masina pentru a veni acasa. Am vazut-o pe aceasta tanara frumoasa plangand pe marginea drumului. Era foarte trista, in ochii ei mari se intelegea dezamagirea. Mi-a fost mila de ea si am urcat-o in masina.
     Am observat ca este foarte slaba, iar hainele ii erau rupte. Mi-a spus ca nu mai mancase de trei zile.  Pur si simplu mi-a parut rau de ea, asa ca am adus-o acasa si i-am incalzit pastele pe care le-am facut pentru tine aseara, cele pe care tu nu ai vrut sa le mananci deoarece iti este teama sa nu te ingrasi.  Saraca
fata le-a terminat in cateva secunde. Din moment ce era foarte murdara, i-am dat voie sa faca un dus.  Am observat ca hainele sale sunt destul de murdare si pline de gauri, asa ca le-am aruncat. Avea nevoie de haine curate, asa ca i-am dat blugii de designer pe care ii tii in garderoba de cativa ani, dar nu ii porti
pentru ca spui ca iti fac fundul sa para mare.  I-am dat si lenjeria intima pe care ti-am cumparat-o
> > de ziua ta de nastere, dar
> pe care nu ai purtat-o niciodata
> > pentru
> ca nu am gusturi
> > bune in materie de
> haine. Am gasit si bluza frumoasa pe care
> > sora mea ti-a dat-o
> >
> cadou de Craciun, insa nu o porti pentru ca vrei sa o
> > enervezi. I-am mai dat si
> > acele cizme scumpe pe care m-ai convins sa
> imi dau jumatate
> > din salariu ca sa
> ti
> > le cumpar, insa nu vrei sa le mai
> porti pentru ca o femeie
> > de la munca
> are si ea
> > modelul asta. "   
> >  
> >
> > Femeia
> > a inceput sa
> planga, si-a dat seama ca niciodata nu si-a
> > apreciat partenerul si
> > a inceput sa isi ceara scuze. Sotul a
> facut o scurta pauza
> > si a
> continuat… 
> >  
> >
>
> > Mi-a
> > multumit cu
> lacrimi in ochi pentru ajutorul acordat. In timp
> > ce o conduceam catre
> >
> usa, s-a intors cu fata la mine si m-a intrebat: 
> > "Te rog, mai ai si altceva ce
> > sotia ta nu mai foloseste?"  și  mi-a deschis fermoarul de la șliț , mi-a scos penisul , a început sa-l mângâie pe măsură ce se întărea , iar eu i-am răspuns că soția mea nu l-a folosit de mult.

>     
>






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!