Bule ...De ras




>     - Azi mi-am făcut CV-ul, l-am
> scris, l-am redactat, apoi m-a bușit plânsul.
> - De ce?! - E păcat să trimiți un
> asemenea om la muncă.
>
> - Aveti cumva probleme cu drogurile in familie?- Nu. Chiar deloc! Ne ajung la
> toti!
>
> Dacă aveţi de gînd să mergeţi în cazino, îmbrăcaţi
> cei mai frumoşi chiloţi.  S-ar putea să vă
> întoarceţi acasă numai în ei!
>
> Oamenii de stiinta sustin ca organismul uman creste doar
> pana la 25 de ani. Burta mea inca n-a aflat si cred ca si
> fundul meu se considera inca tanar...
>
>
>
> În Paris,un ţigan:"Băiatu, faci şi mie poză
> cu catedrala?"Eu: "Da, dar ăsta-i Turnul
> Eiffel, catedrala e..."Ţiganul:"CATEDRALO! Fă,
> vino-ncoa!"
>
>
> Astazi, dupa ce am tras un vant in autobuz, s-au intors
> patru persoane. M-am simtit ca la Vocea
> Romaniei.
>
>
> După ce stewardesa-și termină obișnuitul „număr"
> privitor la siguranța zborului, un ardelean
> rostește:- D-apăi coniță, parașute nu
> ne dați? Că io am mers și cu vaporu și ăia ne-or 
> arătat unde-s colacii și bărcile de salvare.- Domnule, aici nu sîntem pe
> vapor, da?- Da, deși io cred că-s mai
> mulți cei ce știu să înoate decît cei ce știu să
> zboare!
>
>
>
> Merge Bula cu tatal sau la plimbare intr-un Tico. La un
> moment dat intreaba Bula:- Tata, tata, chestia aia din
> dreapta este Marele Zid Chinezesc?- Nu ma Bula, aia este
> bordura...
>
> Accident auto : a fost calcata o oaie. Martor, un
> scriitor...- va rog sa ne povestiti cum s-a
> petrecut- domnule politist, atunci cand
> lumina lunii atingea duios spicele de grau, care dansau in
> adierea vantului de seara, iar trifoiul isi trimitea in aer
> mireasma dulce, o oaie...- va rog, relatati pe
> scurt- pai stiti, inainte sa treaca
> masina, iesea oaia din lucerna; dupa ce a trecut masina,
> iesea lucerna din oaie.      
>  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…