bancuri cu pensionari




Sa ne descretim fruntile

Un bătrân intră într-un bar:
- Un şpriţ mare, vă rog.
- Roşu sau alb?
- Mi-e indiferent! Oricum nu-l văd.

Doi pensionari stăteau în parc pe o bancă şi văd o blondă.
Unul dintre ei spune:
- Vezi blonda aia? Moare după mine!
Celălalt răspunde:
- Cum aşa ?
Primul pensionar:
- Că doar n-o să moară înaintea mea!

Bătrânul de 70 de ani i se plânge medicului:
- La primul încă merge, la al doilea mai greu, la al
treilea mă înec, iar la al patrulea trebuie să mă opresc.
- Omule, bucură-te că la vârstă dumitale ajungi la patru.
- Sigur, domnule doctor.
Numai că eu locuiesc la etajul cinci.

Se întâlnesc într-o primăvară doi pensionari.
- Ce faci, aştepţi vara?
- Da, pentru că vara nivelul de trai e mai ridicat cu 50 la sută.
- Cum adică?
- Păi, iarna sufăr de frig şi foame. Vara rabd numai de foame.

- Bătrâne, pe tablourile tale se pot vedea nişte copii
minunaţi, dar copiii tăi, că veni vorba de ei, sunt de-adreptul urâţi.
Cum se poate?
- Simplu. Picturile le fac ziua, iar copiii noaptea.

Un cuplu iese la cină într-un restaurant select pentru a
aniversa nunta de aur (50 de ani de căsătorie). Pe drumul
spre casă ea remarcă pe faţa lui o lacrimă şi îi spune
duios:
- Ai devenit sentimental cu gândul că avem deja cinzeci de
ani de căsătorie?
- Nu, mă gândeam la timpul de dinaintea căsătoriei noastre.iî

Tatăl tău m-a ameninţat cu puşca de vânătoare
şi mi-a spus că mă aruncă în puşcărie pentru 50 de
ani dacă nu mă căsătoresc cu tine!
Mâine aş fi fost un om liber!..
.
Un bătrân intră într-o librărie:
- Aveţi ceva de Hemingway?
- Da. "Bătrânul şi marea"
- Bine. Daţi-mi marea.

Doi bătrâni stau de vorbă:
- Când eram tânăr, o fetişcană superbă era pe punctul
de a-şi sacrifica viaţa pentru mine!
- Cum aşa?
- Da... Am cerut-o în căsătorie şi mi-a spus că, decât
să se mărite cu mine, mai bine se aruncă înaintea trenului...

Trei moşnegi stau la o bârfă pe prispa casei. Primul zice:
- Io după ce mor vreau să fiu incinerat.
Al doilea:
- Eu vreau să fiu îngropat creştineşte.
Al treilea mai bea o gură din sticla de vin şi cu juma de gura zice:
- Bă băieţi, la cât vin am băut io la viaţa mea, cred
că vreau să fiu îmbuteliat.

- Bunico, am auzit de o grămadă de leacuri băbeşti prin
care bătrânii se tratează când au probleme de
sănătate. Matale cum te tratezi când eşti bolnavă?
- Păi, la răceală - cu un păhărel de ţuică, dacă
îmi creşte tensiunea - cu un păhărel de coniac, când
îmi scade tensiunea - cu un pahar de vin roşu, dacă nu am
poftă de mâncare - cu un pahar de vin alb, iar pentru o
digestie mai bună - un pahar de bere.
- Bine, bunico, şi pentru care boală bei matale apă?
- Dragă, eu aşa boală gravă încă n-am avut...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…