Glume evreiesti...cusher!

Glume ...cusher
 
 

 
- Ai auzit, nevasta lui Goldenberg a
născut  tripleţi.
 - Care Goldenberg?Angrosistul?
 -  Da.
 - Aşa-i trebuie. Să vadă şi el cum e când
comanzi o  marfă şi ţi se trimite mai  mult.
 
 
 
-  Moişe, tu eşti un om cu carte; de ce te
laşi umilit de patronul tău bogat, dar prost ca noaptea?
- Asta aşa e de când lumea:  dacă vrei
să mulgi vaca, trebuie să te apleci.
 
 
Evreii îl consideră pe  Regele Solomon un
mare înţelept pentru că a ştiut să descopere
adevărata mamă a unui copil.
 ​- Mare  scofală! –​zice Iţic. Uite la fiică-mea, cu ţâncul ei
în  braţe. Acum să-l vedem pe Regele Solomon dacă
află cine e tatăl  copilului…
  
Şvarţ are 93 de ani şi, deşi  e sănătos tun, se plânge tot  timpul.
 -  De ce eşti trist, îl întreabă fiul, am grijă de tine, nu-ţi lipseşte nimic.
 -  Bine, până când trăieşti tu şi… pe  urmă?
 
  
Ruti, în lift, către un  tip chipeş:
-  Ştiţi, semănaţi leit cu cel de-al cincilea soţ al  meu.
 - Dar  de câte ori ai fost căsătorită?
 -  De patru  ori.
 
 - Câti iubiti ai avut?
  - Trei...  Stai, de fapt 10, mi-am adus aminte de o seara speciala...
 
 - Dragul meu ești un tip super-dotat!
 Ne cunoaștem de 3 luni și eu sunt deja în luna a 5-a.
  
- Care e diferența dintre o nuntă rusească și
o înmormântare rusească?
- La înmormântare, e cu un bețiv mai puțin.
 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!