Itic gandeste...evreieste!

 Bancul zilei...



Imagini pentru iticsi strul
Iţic, care locuieşte in Bucuresti, îi telefonează fiului său, David, care a emigrat in New York şi-i spune :
- Regret că-ţi stric ziua, dar trebuie să-ţi spun că eu şi maică-ta suntem pe cale să divorţăm. 45 de ani de suferinţă sunt de ajuns.
- Tată, cum poţi să spui asta??? şi chiar acum înainte de sărbători! strigă fiul său.
- Nu mai pot s-o văd în faţa ochilor, răspunde tatăl, ne-am plictisit unul de celălalt şi sunt sătul de toată povestea asta, aşa că fă-mi un serviciu şi sun-o pe soră-ta Anna, in Chicago şi închide rapid telefonul. Disperat, fiul o sună pe soră-sa, care rămâne mască.
- Cum vor să divorţeze? La vârsta lor?!? Am eu grijă de asta şi-l sună direct pe tatăl ei şi-i spune:
- N-o să divorţaţi!. Nu faceţi nimic până când eu şi frati-meu nu ajungem la voi. M-ai înţeles? NIMIC! şi trânteşte telefonul.
Tatăl închide şi se întoarce spre soţia lui, spunându-i :
- Totul e foarte bine Rebecca, copiii vin să-şi petreacă sărbătorile cu noi si în plus o să-şi plătească singuri biletele de avion.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »