Îmi place umanitatea. (un canibal)





Care sunt cele doua carti de capatai ale omenirii?
1. Biblia care te invata sa-ti iubesti aproapele.
2. Kamasutra care iti arata pozitiile, in care s-o faci. 

- Stiti de ce au parlamentarii salarii asa mari?
- Pentru ca prostia se plateste.
***
- Când te uiţi cu un singur ochi la soacra ta?
- Când apeşi pe trăgaci.
***
Ce este recesiunea ?
Recesiune este atunci cand vinul si femeile trebuie inlocuite cu apa si nevasta.
***
Un englez se plimba cu soţia prin gradina zoologică. La un moment dat femeia se apropie prea mult de cuşca gorilei. Aceasta o apucă şi o trage printre gratii în interior şi începe să-i rupă hainele. 
Femeia disperată strigă către John:
– Ajută-mă, animalul ăsta mă violează!
Soţul plictisit, pe un ton monoton:
- Spune-i dragă, că ţi-e somn... sau că te doare capul!
***
Vreau să merg la spovedanie.
În 40 de ani am adunat atâtea păcate… 
Of, ce amintiri plăcute!

***  


Vorbe mari de la oameni şi mai mari:
1.   Sunt înconjurat de animale. (Noe)
2.   Viaţa este în continuă mişcare. (Parkinson)
3.   Nu e nimic aşa de important ca să nu pot uita. (Alzheimer)
4.   Viaţa mea e plină de aspiraţii. (un astmatic)
5.   Eu am început rozându-mi unghiile. (Venus din Milo)
6.   Niciodată n-am studiat drept. (Cocoşatul de la Notre Dame)
7.   Cred în reîncarnare. (unghia)
8.   Îmi place umanitatea. (un canibal)
9.   Eşti singura femeie din viaţa mea. (Adam)
10. Mai bine să dai decât să primeşti. (un boxer)
***    
Coca-Cola a expus reţeta secretă a faimoasei sale băuturi.
Mai mulţi producători de detartrant şi tix se pregătesc să dea Coca-Cola în judecată, fiindcă este clar că reţeta e furată de la ei.
***  
- Un parlamentar devine subiectul unei anchete; respectivul "economisise" in numai trei ani peste cinci milioane de dolari.
- Si?
- Si ceilalti parlamentari erau curiosi sa stie de ce numai atata
***
- Letiția, fumezi? De când?
- Din seara aceea de pomină, cand soțul meu s-a întors mai devreme din delegație și a găsit în scrumieră un muc de țigară.

***
Un nebun a stropit niste bani cu otrava si i-a donat unui azil de batrani.
Au murit 5 deputati, primarul si asistenta sa.
Nici un batran nu a avut de suferit!
***  
Fiecare bărbat de succes are în spatele lui o femeie.
Dacă succesul continuă, mai apar şi altele.
***  
- Ai riduri, piele uscată?
- Calmează-te! O sticlă de vodcă, dăruită soţului, îţi va reîntoarce foarte repede prospeţimea şi frumuseţea din trecut!
***  
România este locul unde portofelul coboară cu o staţie înaintea ta.
***    
Deoarece lumina călătoreşte mai repede ca sunetul, unele persoane par "luminate" până deschid gura. 




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS