Droguri si diferenta dintre "O o" si "o O"




                   Doi tineri barbati ajung la judecata, dupa ce au
fost arestati pentru ca fumasera marijuana. Judecatorul le spune:

- Voi pareti amindoi tineri cumsecade, asa ca o sa va las liberi in
weekend-ul asta, sa ii convingeti si pe altii despre cit de rau este
sa consume droguri. Ne intilnim inapoi la tribunal luni, sa vad ce ati
rezolvat.Luni dimineata, amindoi asteptau decizia judecatorului. Dupa
ceremonialul de incepere a procesului, judecatorul il intreaba pe
primul:- Ei, tu ce ai rezolvat in weekend?- Onorata instanta, am
reusit sa conving 17 persoane sa se lase droguri pentru totdeauna!- 17
persoane? Este admirabil! Si cum ai procedat?- Le-am desenat o
diagrama, cu doua cercuri, in felul asta: O o. Apoi le-am spus ca
cercul mare este creierul lor inainte sa ia droguri, iar cel mic, dupa
ce au luat droguri.- Foarte interesant! spune judecatorul, apoi se
intoarce catre al doilea:- Ei, si tu ce ai rezolvat?- Eu am convins
156 de oameni sa renunte la droguri pentru totdeauna!- Wow! 156 de
oameni! Impresionant! Si cum ai procedat?- Pai am folosit o diagrama
asemanatoare. Am desenat doua cercuri asa: o O . Apoi am aratat catre
cercul mic si le-am spus: "Asa arata gaura fundului tau inainte sa
mergi la puscarie..."
 
 
 
 
 
 
 
 
 














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…