Razi de 10 ori!

1. Un barbat a dat un anunt in care a scris simplu: “Imi doresc o sotie”
A doua zi a primit o suta de scrisori in care scria simplu: “O poti avea pe a mea”
2. Un autobuz plin de neveste care mergeau la picnic a facut accident si nimeni nu a reusit sa supravietuiasca. Fiecare sot in parte si-a jelit sotia timp de o saptamana cu exceptia unuia care a plans mai mult de doua saptamani. Cand a fost intrebat de ce plange atat de mult raspunsul lui a fost: “Pentru ca sotia mea a pierdut acel autobuz”.
3. O sotie se indrepta spre casa, parcheaza masina in graba si intra in furtunos in casa. Tranteste usa si striga fericita:
“Iubitule, fa-ti bagajele. Am castigat la loto!”
Sotul foarte incantat: “O, doamne! Sa imi fac bagajul pentru munte sau pentru mare?”
Sotia ii raspunde incantata: “Nu conteaza. Doar iesi mai repede din casa!”
4. Orice barbat are nevoie de o sotie frumoasa, de o sotie inteligenta, de o sotie grijulie, de o sotie iubitoare, de o sotie sexi, dar este trist atunci cand legea iti permite sa ai doar o singura sotie.
5. Doi barbati purtau o conversatie:Primul barbat afirma mandru: “Sotia mea este un inger.”
Al doilea: “Esti norocos. A mea inca traieste.”
6. Un baietel isi intreaba tatal: “Tati, cat de multa te costa sa te insori?”
Tatal ii raspunde: “Nu stiu fiule, eu inca platesc pentru asta.”
7. Un barbat se apropie de o femeie frumoasa in supermarket si ii sopteste la ureche: “Mi-am pierdut sotia aici in supermarket. Poti sa stai de vorba cu mine cateva minute?”
Femeia il intreaba: “De ce sa fac asta?”
Barbatul: “Pentru ca de cate ori vorbesc cu o femeie frumoasa sotia mea apare de nicaieri.”
8. In primul an de casnicie barbatul vorbeste si femeia asculta.
In al doilea an de casnicie femeia vorbeste si barbatul asculta.
In al treilea an de casnicie ambii vorbesc si asculta vecinii.
9. Un barbat ii spune sotiei: “Nu, nu iti urasc rudele. De fapt, o iubesc pe soacra ta mai mult decat pe a mea.”
10. Un barbat ii spune unui prieten: “Nu am mai vorbit cu sotia mea de 18 luni de zile”
Prietenul il intreaba: “De ce ai facut asta?”
Barbatul raspunde: “Pentru ca nu imi place sa o intrerup.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »