Bancuri cu avocati





Seful către secretară: 


- Cine ţi-a spus că doar pentru că te-am sărutat de câteva ori ai dreptul să leneveşti toată ziua?
 - Avocatul meu.

Un ţăran trece pe lânga o piatră funerară pe care scria: "Aici se odihneşte un avocat, un om cu un suflet bun, un om onorabil".
 - Doamne Sfinte!, îşi face cruce ţăranul. Au îngropat trei oameni în acelaşi mormânt!

AVOCATUL: Doctore, câte din autopsiile pe care le-aţi făcut au fost pe oameni morţi? 
MARTORUL: Toate. Cei încă vii.. se zbat prea mult!

Avocatul îşi întreabă unul din viitorii clienţi:
- Şi... aveţi banii necesari pentru a vă permite să fiţi apărat de mine?
- Da, am două casete cu bijuterii.
- Bine, atunci să vedem... De ce sunteţi acuzat?
- De furtul celor două casete cu bijuterii...

Un client îşi întreabă avocatul:
- Domnule avocat, aş putea să vă pun două întrebări pentru 80$? Avocatul, după un moment de gândire, răspunde:
- Bineînţeles... care este a doua întrebare?

Un student la facultatea de drept, examen oral.
 - Ce este fraudă?
- Ceea ce încercaţi dumneavoastră să faceţi cu mine!
- Explică-te!
- Conform codului penal, "Comite fraudă acel ce profita de ignoranţa altuia pentru a-l prejudicia".

AVOCATUL: Doctore, înainte să faci autopsia, ai căutat să vezi dacă mai avea puls? MARTORUL: Nu.
 AVOCATUL: Ai controlat tensiunea?
MARTORUL: Nu.
AVOCATUL: Ai verificat dacă mai respiră?
 MARTORUL: Nu.
AVOCATUL: Deci e posibil ca pacientul să fi fost încă viu, atunci când ai început autopsia? MARTORUL: Nu.
 AVOCATUL: Cum poţi fi sigur, doctore?
 MARTORUL: Pentru că, pe o tăviţă, pe biroul meu, stătea creierul lui.
 AVOCATUL: Înţeleg, dar nu ar fi putut totuşi ca pacientul să fie viu, în ciuda acestui lucru? MARTORUL: Ba da, e posibil să fi fost viu şi să practice avocatura!

JUDECĂTORUL: Acuzat, recunoaşte că ai furat!
 INCULPATUL: Imposibil! Pledoaria avocatului meu m-a convis că nu am furat.

AVOCATUL: Puteţi descrie individul?
MARTORUL: Cam de înălţime medie şi purta barbă.
AVOCATUL: Era bărbat sau femeie?
MARTORUL: În afară de cazul în care era vreun circ prin oraş, aş merge pe varianta bărbat!

Doi soţi decedează înainte cu o zi de nuntă, ajunşi la poarta raiului îl intreabă pe Sf. Petru: -Sf. Petru ne putem căsători aici în rai? El neştiind merge să verifice... trece o zi, trec două, trei şi într-un final apare şi Sf. Petru şi zice:
 -Da! Se poate. Dar la care cei doi după lungi discuţii întreaba iar:
 -Dar totuşi ... dacă nu ne înţelegem şi vrem să divorţăm se poate? La care Sf. Petru iritat la culme zice:
 -Stiţi ceva, sunteţi niste nesimţiţi, mi-au trebuit trei zile să găsesc un preot în tot raiul şi acum mă trimiteţi să vă caut şi avocat?

- D-le avocat, nu înţeleg de ce trebuie să vă plătesc pentru două vizite. Eu am fost o singură dată la dvs.
 - Vai de mine, domnule Popescu, dar nu vă amintiţi, că după ce aţi plecat de la mine v-aţi întors din nou pentru că v-aţi uitat umbrela?











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…