BAC 2016, INTREBARI SI RASPUNSURI. GENIAL !!!

Bacalaureatul profesional din 2016. GENIAL !!!


 
De groaza!

> Subject: Bacalaureatul profesional din 2016
>
>
> > As-a c-a sa sti-i! Smiling face with open mouth and smiling eyesSmiling face with open mouth and smiling eyesSmiling face with open mouth and smiling eyes
> >
> >
> >>
> >> Cum vor arăta subiectele pentru Bacalaureatul Profesional din 2016
> >>
> >> Da, dragilor, asemenea Bac e o idee foarte bună. Întotdeauna am susţinut că avem şi elevi pe care liceul românesc nu i-a tîmpit de tot şi ştiu deja că pot deveni casieri în hypermarket fără diplomă de la Spiru Haret şi fără masterat în chestii penibile de la SNSPA. Prin urmare, ei merită un examen al lor: subiecte grilă, uşor de încercuit, uşor de depăşit. Iată prima variantă:
> >>
> >> Istorie
> >> Care este strigătul de luptă al dacilor în războaiele cu romanii?
> >> a) încă trei beri la masa asta!
> >> b) eu quero tchu, eu quero tcha
> >> c) hai Steaua!
> >>
> >> Literatură
> >> Nechifor Lipan a fost descoperit în prăpastie de:
> >> a) cîinele Costel
> >> b) un reporter al ştirilor de la ora 5
> >> c) Cristofor Columb
> >>
> >> Tot literatură
> >> Poezia "Luceafărul" aparţine genului:
> >> a) liric
> >> b) dramatic
> >> c) epic fail, că se termină cu "hai să rămînem prieteni, LOL"
> >>
> >> Matematică (ne pare rău, cică trebuie)
> >> "Plecat-am nouă din Vaslui/ Şi cu sergentul, zece" Cîţi oameni pleacă din Vaslui?
> >> a) nooşpe, normal
> >> b) du-te bă, nu pleacă nimeni din Vaslui cît sînt bodegile deschise
> >> c) mda, întîi publicaţi secrete militare şi-apoi vă miraţi că nu intraţi în Şenghen. Tînpiţi-lor!
> >>
> >> Biologie
> >> Organismele unicelulare se înmulţesc prin:
> >> a) diviziune
> >> b) mitoză sau micoză
> >> c) numai cu prezervativul, pentru că altfel poţi lua SIDA
> >>
> >> Matematică (Iar??? F&%^##&)
> >> Doi băieţi invită trei fete la o petrecere. Acestea mai invită, la rîndul lor, încă două prietene, plus prietenii lor, adică echipa locală de fotbal. Cîţi oameni sînt la petrecere:
> >> a) da
> >> b) nu ştiu, mama, că nu i-am invitat io!
> >> c) nu contează, am făcut secs
> >>
> >> Chimie (pă bune, sînteţi mai naşpa ca seminţele expirate!)
> >> Rezolvaţi o ecuaţie diferenţială cu trei săruri şi două hidrocarburi. Hai c-am glumit, e mult mai simplu: care e numărul lui Avogadro?
> >> a) 0745.xxx.xxx
> >> b) fată, deci e-am lăsat gen zece mesaje pe Facebook, da nu ma sunat încă. cred că e gay.
> >> c) hai Steaua!










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…