Eu nu am țară,





Dormim adânc de vreo douăzeci de ani.
Ne fură viața, plătim cu muncă și bani.
Prea egoiști să ne unim în vreun fel,
Principiul nostru: fiecare pentru el.


De partea ailaltă, ei s-au organizat:
Politica e doar pretext de furat.
Prea resemnat ca să mai schimbi ceva,
Dar într-o zi copilul te va întreba:


- Tată, ce-ai facut, tată,
Cu viața ta, cu țara mea?
Eu n-am nimic aici,
Adio, tată,
Rămâi cu hoții sau ieși în stradă,
Eu am o viață în față.

Daca nu te-ai uitat aseara la Vocea Romaniei  ai pierdut un moment absolut EXCEPTIONAL(Toata emisiunea a fost,de altfel excelenta).Momentul Tudor Chirila ...Cu acest cantec care va ramane de referinta,foarte bine interpretat...M-a impresionat profund.Artaadevarata are multe fete.


Pentru copil te-ai muncit, te-ai spetit,
Un tată bun, ignorant, dar cinstit
Ca toți românii ai spus: "Dă-o naibii de țară!"
Copilul tău acum caută viață p-afară.

Tată, ce-ai facut, tată,
Cu viața ta, cu țara mea ,
Eu n-am nimic aici
Adio, tată,
Rămâi cu hoții sau ieși în stradă,
Eu am o viață în față.

Dormeai când toate șansele le luau!
Dormeai când jaful îl legalizau!
Oare conștiința s-o dezmetici
Când doar copii expatriați vor fi?

Declar pierdută țară!
Vreau să lucrez afară!
Declar pierdută țară!
Vreau să lucrez afară!

Tată, ce-ai facut, tată,
Cu viața ta, cu țara mea,
Eu n-am nimic aici,
Eu nu am țară,
O declar pierdută,
O declar furată
De tine, tată
Dormeai...




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…