Papa conduce cu 160 la ora!

> Vine limuzina sa-l ia pe Papă de la  aeroport. Şoferul ia bagajele, le bagă in portbagaj (şi  nu erau chiar puţine)...  Papa aştepta si nu se  urcă....  


> - Sfinţia Ta, vă rog sa poftiţi.
>-Ştii fiule, pe mine nu mă lasă niciodată nimeni să  conduc maşina... Lasă-mă de data asta tu, te rog.
> - Sfinţia ta, e imposibil. Mi-aş pierde  slujba.
> - Te rog, şi să ştii ca sunt extrem de  generos....  Şoferul până la urmă cedează. Papa la volan.  Calca acceleratia... şi 120 Km /h.
> Şoferul:  - Sfinţia Ta, vă rog, puţin mai uşor, ne prinde  poliţia.
> Papa, nimic. Bagă tare si... 160  Km/h.  In spate, masina  poliţiei, ding dong, ding dong.
> Papa opreste şi lasă  geamul in jos. Vine poliţaiul, salută, şi rămâne cu  gura căscată....
> Se intoarce la maşina  de poliţie. Ia staţia şi  comunică:
> - Sunt 1435. Dă-mi-l  pe şefu...
> - Care-i treaba,  bă?
> - Şefu, nu ştiu ce să fac. Am prins pe cineva cu  160 km/h.
> - Arde-l.
> - Nu cred că pot, e tare.
> - Cine e bă, primaru?
> - Nuu, mai important.
> - Un guvernator, senator ceva?
> - Şefu, e mai tare!
> - Cine e bă?
> - Cred că-i Dumnezeu, şefu, că Papa-i conduce  masina







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…