Femeia face 60 ani.

O femeie face 60 ani.










: O femeie face 60 ani. 
To: 


O femeie face 60 ani. 


Soțul îi aduce drept cadou un boboc de trandafir, pâine caldă, o 
sticla cu șampanie și una cu lapte. 
- Mulțumesc, dragul meu! spune femeia. Dar, care este semnificația lor ? 
- La 18 ani, erai ca un boboc de trandafir, 
la 24 ca pâinea caldă, 
la 40 ca șampania, 
iar la 60 de ani ești ca o vacă. 
- Mulțumesc, scumpul meu – dar, semnificația este cu totul alta. 
La 18 ani, eram ca un boboc de trandafiri – dar, nu m-ai rupt tu. 
La 24, eram ca pâinea caldă – dar, tu mâncai coaja, pe când alții 
miezul. 
La 40, eram ca șampania – dar, tu numai mă agitai și alții beau conținutul. 
Iar acum, la 60 de ani, poate sunt ca o vacă–dar, tot mai am un tăuraş 
care mă întreabă: Ei, ce-ți mai face boul ăla de-acasă ? 





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…