Un banc de sezon (sezonul imigrantilor)






  
 
 
Un african, tocmai recunoscut ca azilant, se plimba mândru pe străzile noului sau oraș. El se adreseaza primului întâlnit, spunându-i:  
"Multumesc draga germanule, va multumesc ca m-ati primit in tara voastra minunata, ca mi-ati oferit ajutor, adăpost si asigurare medicala."  
Cel caruia i se adresase raspunde :  
"Va inselati, eu sunt albanez."
Omul merge mai departe si se adreseaza unei alte persoane:
"Mulțumesc pentru ca m-ati primit in asa o tara frumoasa ca Germania ! "
Acesta ii raspunde: "Eu nu sunt neamt, eu sunt roman..."
Mai întâlnește o persoana si spune din nou: "Multumesc pentru minunata Germanie !".
Cel interpelat ridica din umeri si zice. "Eu nu sunt german, sunt egiptean."
Apoi vede el o femeie ceva mai vârstnică si o intreaba. "Sunteti nemțoaică ?"
"Nu", zice femeia, "sunt turcoaica."
Nedumerit, o intreaba:  "Dar unde sunt, femeie, toti nemții astia ?"
Femeia se uita la ceas si spune: "Probabil la munca!"
 
 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »