VREI SA RAZI?




Un cerșetor a dat un anunț la ziar: 
"Caut de lucru.. Cerșesc impecabil în sapte  limbi."


 
 Romania este tara in care portofelul coboara cu cel putin o statie inaintea ta.


 
Un tip se trezeste cu o mahmureala groaznica.
Merge la baie si privindu-si fata umflata si ochii bulbucati spune:
- Bai fraiere,  cum sa nu bei cu faţa asta  ???



 
La Vama:Masina unui arab e perchezitionata in cele mai mici detalii pana  cand deja exasperat, vamesul gaseste o punga cu praf alb.
O desface tacticos in fata arabului, trage o limba zemoasa prin continut si ranjind catre arab, spune:
- Cocaina ? Cocaina ?
- Nu, antrax...........!
  


Ea catre el:
- Logodnicul lui Lili este mult mai tandru decat  tine, ii spune mereu "perla mea"!
- El este bijutier. Eu sunt ginecolog. Cum ai vrea sa-ti spun?
  


Un tip bate la poarta unei case. Un cîine se ridica în doua  picioare si-i spune:
- Stapînul nu e acasa..
Tipul lesina de spaima. Cînd îsi revine, îl întreaba pe cîine:
- Pai, daca esti cîine, de ce nu latri?
- N-am vrut sa te sperii !



 
Sa-i dea curaj pacientului, stomatologul ii ofera inainte de a-i scoate
maseaua, cateva pahare de palinca, dupa care il intreaba:
- Ei, cum stam acum? Avem curaj?
-  Ohoooo! Sa indrazneasca cineva sa se apropie de maseaua mea!
  
 
Dumnezeu a creat cerul si pamântul. Restul a fost fabricat în China. 


Sotia se machiaza in fata oglinzii, pregatindu-se sa plece undeva.
Sotul:
- Unde pleci?
- La curse! La hipodrom !
- Pai, grabeste-te! Calul te-a sunat deja de doua ori.



 
O blonda ii spune unei prietene:
- Ieri am fost la oftalmolog.
- Si ce ti-a spus?
- Mi-a spus sa învat alfabetul.



 
Mi-am cumparat cel mai tare caine de paza. De trei zile ma chinui sa intru-n curte... 

 
   - Hai, somnorosule, scoala-te!
   - Oana, lasa-ma sa dorm... 
   - Nu sunt Oana. Sunt sotul ei...


     Barbatul este singura fiinta din univers care mai degraba ar muri pentru femeia iubita decat sa traiasca cu ea!         


 
   Harry Potter are pe frunte o cicatrice in forma de fulger deoarece in copilarie a fost lovit de un Opel. 
  

   Doi prieteni stau de vorba:     - De ce esti suparat?     - M-am certat cu sotia.     - De ce?     - Nu ne intelegem in legatura cu concediul. Eu vreau in Thailanda. Ea vrea sa vina cu mine... 
  

   Culmea ghinionului: Sa te asezi pe o capita de fan si sa-ti intre acul in c..    !!!  


 
  Un tip se plange unui vecin: - Ioane, l - am prins din nou pe  feciorul tau la mine in beci!
 -In beci si eu pot sa-l prind. Incearca sa-l prinzi in curte  !
  

Amenda este taxa pentru ceea ce ai facut gresit. Taxa este o amenda pentru ceea ce ai facut bine.


 
O blonda la spovedanie: -Parinte am preacurvit.
  -De cite ori fiica mea.......?
  -Parinte ,  am venit sa ma spovedesc, nu sa ma laud!
  

-El ti-a povestit despre aventurile trecute? -Nu. -Ce magar. Dar tu lui? -Nici eu !!. -Bravo!


 
Viaţa bărbaţilor este ca o zebră: blondă, brunetă, blondă, brunetă...
A femeilor - precum  grădina zoologica: bou, magar, gibon ... 


O blonda la interviu ...
- Cati soti ai avut pana acum ? - Doar ai mei? Sau aşa...in general?

 
 
 
El: Dacă te ating, ce faci?  Ea: Îl strig pe bunicu...  El: Dacă te sărut, ce faci?  Ea: Îl strig pe bunicu...  El: Dacă te dezbrac, ce faci ?... Ea: Îl strig pe bunicu...  El: Dar de ce tocmai pe bunicu?  Ea: E surd


 
Pe vremuri existau doar doua pozitii: vrei sau nu vrei.
 
 
Femeile  au două probleme în viaţă:
1. De ce nimeni nu se uită la mine, chiar sunt atât de neatrăgătoare?
2. Oare de ce se holbează boul ăsta la mine ?
 
 
Politistul opreste un preot pe autostrada :
- Parinte, ai baut ceva ?
- Doar apa !
- Dar eu simt miros de vin.
- Doamne iti multumesc,  ai facut-o din nou!


 
Culmea notariatului: sa faci o copie legalizata dupa un act sexual neprotejat !
...






Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »