Test suprem in viata conjugala

Lectie conjugala

 
> O femeie a vrut să-i facă soțului testul suprem.
>
>  I-a scris o scrisoare în care i-a spus că s-a săturat de
> el și că l-a părăsit, a lăsat-o la vedere, apoi s-a
> ascuns sub patul din dormitor.
>
> Bărbatul a ajuns acasă, a citit scrisoarea, a scris ceva,
> apoi a început să cânte și să danseze.
>
> Și-a luat telefonul și a sunat pe cineva.
>
>  "Bună, iubito, tocmai îmi schimb hainele și vin la
> tine. Cât despre proasta cealaltă, s-a prins în sfârșit
> că îmi băteam joc de ea
>
> și a plecat. Am făcut o greșeala când m-am însurat cu
> ea. Îmi doresc să te fi întâlnit mai devreme. Ne vedem
> în curând, iubito!" a spus soțul femeii, apoi a
> părăsit camera. Plângând, femeia a ieșit din
> ascunzătoare și a citit ce i-a scris soțul ei:
>
> "Ți se vedeau picioarele de sub pat, proasto. Mă duc
> după pâine"...  





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!