Rugaciune - citeste-o astazi !!! SI CREDE

     Sunt câteva persoane cărora le voi trimite acest gen de   rugăciune deoarece sunt dragi sufletului


 meu și îmi face plăcere   să mă rog pentru bunăstarea tuturor. Poate ca în aceste momente  când ni se inoculează în creier ideea de criza, zilnic, nu este   rău să avem mai multă grijă unii de alții.
        Dumnezeu să ne ajute!
    TE ROG CITEȘTE-l!!!
        Azi dimineață când Dumnezeu a deschis o fereastră în RAI m-a   văzut pe mine şi m-a întrebat: Copilul meu, care este marea ta  dorința pentru azi??? Iar  eu  I-am răspuns: Doamne, te rog ,să AI grijă de persoana  care citește acest mesaj, de familia lui şi de prietenii lui   speciali. Ei merită asta şi îi iubesc foarte mult.
        Iubirea lui Dumnezeu este ca un ocean, îi poți vedea începutul   dar nu și sfârsitul. Acest mesaj este valabil din ziua în care   îl primești. Trimite asta tuturor din lista ta. Ceva bun se va  întâmpla cu tine mâine. Ceva ce tu așteptai de mult să ţi se   întâmple. Nu rupe acest lant !!!
 În momentele fericite iubește-L pe Dumnezeu!
  În momentele dificile caută-L pe Dumnezeu!
  În momentele de liniște adoră-L pe Dumnezeu!
  În momentele dureroase ai încredere în Dumnezeu!
   În toate momentele multumește-I lui Dumnezeu!
  Când Iisus a murit pe cruce, El se gândea și la tine!
  Este foarte curios că 93% dintre persoane nu retrimit acest   mail. Dacă faci parte din cei 7% care cred, retrimite acest mail
  Lucrurile se întâmplă la o oră anume stabilită, la ora la care  trebuie să se întâmple.
  Cu multă dragoste pentru tine!
  Pe cât de repede a venit, pe atât de repede trebuie să se ducă.
  FECIOARA IA TOATE NECAZURILE!!!
  Când ajunge la tine trebuie să și plece mai departe.
  Trimite acest e-mail la 10 persoane și problemele ți se vor  rezolva.
  Maica noastră a trecut pe la mine pe acasă și mi-a luat toate   problemele, ți-o trimit ca să le IA și pe ale tale...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »