Culese, de dimineata, din piata


500 femei au fost întrebate al cui sărut este mai dulce: al soţului sau al amantului?
- 300 au răspuns "al soţului",
- 200 au răspuns "al amantului"....
- Niciuna n-a răspuns "nu ştiu"!


La pia
ț ă, o ț ărancă stătea cu o gâscă în bra ț e.
Un ...
ș mecher o întreabă:
- Ce faci? O dai, o dai, sau stai degeaba?
La care
ț ăranca: - O dau, da' gâsca cine o ț ine?


Se întâlnesc două prietene:
- Fată, ce te-ai îngrăşat!
- Să mă fi văzut acum 2 luni, eram şi mai grasă!... Arătam aşa, ca tine!

Un tată îi spune fiului său:
- Copile, când era Napoleon de vârsta
ta avea doar note bune.
- Tată, când era Napoleon de vârsta
ta era împărat.


O blondă s-a dus să-şi ia permisul de conducere.
La examen, poliţistul o întreabă:
- Ştiţi cum funcţionează motorul maşinii?
- Pot să explic cu cuvintele mele?
- Da, bineînţeles.
- Bruuuummm, bruuummm, bruuuuaaaaammmm...


Ora de biologie -
- Bulă, întreabă d-na profesoară, ce conţin celulele?
- Infractori !


Copiii se laudă care era mai frumos când era mic.
Ionel : eu am fost cel mai frumos din tot salonul!
Gigel : eu am fost cel mai frumos din toată clinica!
Bulă  : eu am fost cel mai frumos din oraş,
da' i-au dat mamei altu' !


- Tati, eu de la cine am luat inteligenţa?
- Cred ca de la mă-ta, că eu încă o mai am întreagă !


- Scuza
ț i-mă, îmi pute ț i spune cum pot
  ajunge la Spitalul Municipal?
-
Sigur, închide ț i ochii ș i traversa ț i!



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!