Evoluţia mentalităţii femeii




O blonda tanara merge la ginecolog. Intra in cabinet ii spune medicului pe un ton ridicat:
– Am o mare problema cu steriletul. Vreau sa il schimbati acum!
– Dar doamna, v-am pus steriletul asta acum cateva zile. Ce s-a intamplat?
– Stiu, dar sotul meu este nemultumit, asa ca vrea sa il schimb.
– Imposibil! Cu siguranta sotul dumneavoastra are o problema.
Blonda se apropie de doctor si ii sopteste:
– Nu are cum sa aibe probleme sotul meu, pentru ca s-au mai plans si altii!
 
– Sotul meu m-a parasit de zece ani, domnule judecator.
– Aveti copii?
– Da, opt! Cel mai mare are noua ani, cel mai mic … doar sase luni.
– Pai, spuneati ca v-a parasit de zece ani!
– Da, insa din cand in cand vine sa-si ceara scuze.
 
Fata de liceu il intreba pe tata:
– Tati, prietenul meu, student la Automobile, mi-a spus ceva ce n-am inteles. Ca am un sasiu frumos, airbaguri minunate si o masca frontala fantastica…
Tatal:
– Spune-i asa si o sa inteleaga perfect – daca-ti ridica cumva capota si vrea sa-ti controleze uleiul cu joja lui, il apuc de bilele de rulment in asa hal de tare ca o sa-i lumineze farurile intermitent si va avea scurgere continua din teava de esapament!
 
Un ungur agata o prostituata in Gara de Nord si o duce la el acasa. O dezbraca si vede ca era epilata peste tot.
– Unde e peru'? intreaba mirat ungurul.
– Hai sictir… la 50 de lei ora vrei sa te invat si geografie?!
 
 
Judecatorul la un proces:
– Doamna, expuneti pe scurt cauza!
– Domnule judecator, paratul m-a tarat cu forta in pat, dupa care m-a injosit teribil!
– Prin ce fel de activitati v-a injosit?
– A, nu prin vreo activitate, ci prin inactivitate!
 
– Aveti o nevroza endogena, zise medicul. Cum va petreceti timpul liber?
– Stau acasa mai tot timpul…
– De ce nu va gasiti o femeie sa iesiti cu ea in oras, sa va distrati? Nu v-ar placea?
– Ba da, mi-ar placea !
– Si atunci de ce nu o faceti? Sunteti timid?
– Nu, dar nu ma lasa nevasta-mea.
 
 
Evoluţia mentalităţii femeii: Anii 1970: Iubeşte-mă, dar fără să mă atingi! Anii 1980: Atinge-mă, dar fără să mă săruţi! Anii 1990: Sărută-mă, dar fără să mai faci altceva! Anii 2000: Fă-mi orice, dar nu spune la nimeni! Din 2012: Fă-mi ceva, altfel spun la toata lumea că nu poţi face nimic!
 
Un barbat casatorit si cu trei copiii are o aventura de o noapte cu o vecina de scara. Dupa noua luni, aceasta da nastere unui copil si vine la usa barbatului sa ii spuna ca este tatal copilului. Cea mai vehementa este, binenteles, sotia barbatului:
– Cum ai putut sa faci asa ceva, cu trei copiii si o nevasta iubitoare?
– Iubita mea, iti jur ca nu e copilul meu! Sunt gata sa fac orice ca sa iti demonstrez, chiar si testul de paternitate!
Zis si facut. Dupa efectuarea testului, a iesit urmatorul rezultat: barbatul a fost intotdeauna steril.
 
 
Care sunt cele doua carti esentiale pentru existenta omenirii?
Raspuns:
1. Biblia – care ne invata sa ne iubim aproapele.
2. Kama Sutra – care ne explica exact cum anume!
 
 
Ce ţi-e şi cu viaţa asta….am copilărit în căruţă şi îmbătrânesc pe Internet…
 
 
Un copil mic s-a pierdut in supermarket si plange necontenit. Oamenii din jur il linistesc spunandu-i ca ii vor gasi mama si ii dau sfaturi:
– Trebuia sa te tii de fusta mamei.
– Nu am ajuns!
 
 
– Frumoaso, ce ti-a adus mosu'?
– Nimic, ca nu mai sunt cu el.
 
 
Un muncitor, tanar, sanatos, casatorit de 3 ani, are 4 copii si sta la etajul 1.
La parter sta un politist casatorit de 11 ani, dar fara copii. La un moment dat, politistul de la parter il intreaba pe muncitorul de la 1:
– Mai vecine, esti casatorit de 3 ani si ai deja 4 copii? Noi suntem casatoriti de atata timp, dar nu reusim sa facem copii. Nu ai un sfat pentru mine?
– Simplu. Iti trebuie doar un sapun si o matura.
– Da? Bine, un sapun si o matura. Mai departe?
– Diseara, cand te intorci de la serviciu, o bagi pe nevasta-ta sub dus si o speli cu sapunul de sus pana jos…
– Asa…. De sus pana jos.
– Si apoi?
– Apoi… bati cu matura in tavan si cobor imediat.
 
Vorbesc doua prietene:
– Sotul tau fumeaza?
– Doar dupa ce facem sex.
– Si nu e daunator pentru sanatate?
– 2-3 tigari pe an nu cred ca e mult.
 
 
– Tu te-ai culcat cu logodnica ta inainte de casatorie?
– Nu, ce fel de om crezi ca sunt? Dar tu?
– Eu da, dar n-am stiut ca e logodnica ta…
 
 
In timp ce faceam dragoste cu secretara mea intr-o pozitie extraordinara a intrat nevasta-mea in birou:
– Nu poti sa-mi faci asa ceva!
– Stiu, i-am replicat, de-asta ii fac ei!
 
Un evreu se duce la o prostituata:
– N-am mai fost niciodata pana acum cu o prostituata, zice el, vrei sa mergi cu mine?
– Da, dar numai sa nu fie prea pervers, raspunse ea.
– Nu, vreau doar sa o facem macar cum o faceam eu cu nevasta-mea, cand traia…
– Mi se pare destul de corect… Ia zi, cum o faceai cu ea?…
La care evreul:
– Gratis!
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »