Datoria grecilor pe intelesul tuturor ... TARE!!!!!!





  Datoria grecilor pe intelesul tuturor ...

Un cioban isi pastea oile pe o pajiste, la un moment dat zareste  un hotel, isi lasa oile si se duce direct in hotel.
Acolo il intampina patronul si ii zice:- Ce e cu dumneata aici? Nu cazam ciobani!    
 
Ciobanul:- Stiti, eu sunt cioban, sunt obosit si vreau ca in seara aceasta sa dorm la dvs. in hotel, e singurul din zona, va platesc 1000 de euro.
Patronul: 1000 de euro pentru o noapte ? .
 Sigur, poftiti in apartamentul prezidential!
 Ciobanul: Stiti, in seara aceasta as dori si eu o domnisoara daca se poate ... va mai dau 1000 de euro.
  Patronul
se conformeaza si ii adduce o domnisoara,dupa ce termina treaba, ciobanul
il cheama pe patron din nou.
 
Ciobanul: Stiti, nu m-am saturat  numai cu domnisoara pe care ati adus-o dvs., am vazut pe hol o doamna inalta, blonda, superba, daca se poate sa o chemati la mine ..
   
Patronul: Pai aia e nevasta mea!
Ciobanul: Va mai dau 3000 de euro

  Patronul: Inca 3000 ..
Hmmmm!!!. OK!!!!.
  Dupa ce termina treaba si cu
nevasta patronului, ciobanul incepe sa rada in hohote , timp de 10 min….
 
  La un moment dat patronul il intreaba nervos:-Ce ai,domnule,de ce razi?
   
 
Ciobanul : IN VIATA MEA NU AM
AVUT ATATEA DATORII!  DAR MA SIMT ASA DE BINE!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »