Sotia lui Rus confirma teoria cu curvele!

 Soția lui Ioan Rus confirmă: „Ajungi curvă și cu soțul plecat la București, nu din țară"





„Păcatele mele, numai eu știu ce a fost în sufletul meu când a plecat Ion la București, aveam inima sfâșiată: să mi-o trag cu șeful de scară sau să-mi dea două numere directorul de la firma de contracte cu statul a lui bărbatu-miu. Din fericire fi-miu era deja golan, n-a mai trebuit să mă ocup și de asta, că nu mai știu pe unde scoteam capul și chiloții", a declarat nevasta lui Ion Rus. 
Nevasta lui Rus a mai spus că, totuși, e o diferență între soțul ei și românii plecați în străinătate să fie fierari betoniști și să lucreze în construcții. „Al meu nu a plecat din Cluj să muncească, a plecat să fure, de ce dracu credeți că e în guvern cu Ponta?"



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »