Dela carciuma .... cetire ...




Un beţiv la restaurant:
– Ospătar, am fost aseară aici?
– Desigur, domnule, ca de obicei! răspunse ospătarul.
– Şi am cheltuit 200 lei?
– Într-adevăr, aţi băut straşnic de banii ăştia.
– Slavă Domnului! Am crezut că i-am pierdut.
 
Un tip vine pe la ora cinci dimineaţa acasă. Intră tiptil în camera unde dormea soţia şi dă să-şi scoată pantalonii când o aude pe doamnă:
– Beţivule, iar vii la ora asta acasă?
– Nu, dragă, zice omu', trăgându-şi pantalonii la loc, acuma plec.
 
 
– Spune-mi, te obligă cineva să te îmbeţi în halul ăsta în fiecare zi?
– Nimeni şi nimic nu mă obligă. Sunt voluntar… degust vinuri!
 
Doi bărbaţi stăteau într-un bar liniştiţi şi fără să scoată o vorbă. La un moment dat unul dintre ei, cel mai în vârstă, strigă la celălalt:
– M-am culcat cu mă-ta!
În bar se face brusc linişte şi toate privirile se întorc către cei doi în aşteptarea scandalului. Primul tip strigă din nou la celălalt:
– M-am culcat cu mă-ta!
Celălalt tip ridică privirea se uită la el şi răspunde:
– Du-te acasă tată, eşti prea beat!
 
 
Doi beţivi erau într-o maşină care mergea cu viteză, când unul dintre ei începe să strige:
– Fii atent, urmează o curbă periculoasă!
Celălalt îi răspunde:
– De ce strigi aşa la mine!? Credeam că tu eşti cel care conduce!
 
 
Un beţiv opreşte un taxi:
– Sunteţi liber?
– Da.
– Atunci,… hai să stăm puţin de vorbă!
 
 
– Cum îţi dai seama de un bărbat dacă este beat criţă?
– Strigă în gura mare că nu îi este frică de nevastă şi de soacră.
 
 
O domnişoară foarte frumoasă şi conştientă de avantajul său, dă anunţ la ziar: „Tânără frumoasă, disponibilă, pentru relaţie serioasă caut bărbat care să nu bea, sa nu fumeze…". Într-o noapte sună cineva la uşă. Tipa deschide. La uşă un bărbat beat criţă, cu ţigara în colţul gurii, cu sticla de Jack în mână, abia poate să deschidă gura:
– Am venit pentru anunțul din ziar.
– Măi, nesimţitule, tu nu ai văzut ce scrie acolo? Să nu bea, să nu fumeze… Tu ce cauţi aici?
– Am venit doar să-ţi spun să nu te bazezi pe mine!
 
Cică, într-o zi unul praf şi pulbere de beat dă să iasă afară din cârciumă când se împiedică şi cade în mijlocul trotuarului. Încercând să se ridice de jos, lovit cum era, observă lângă el o damă super într-o fustă scurtă şi un tricou, la care îi zice:
– Dar tu ce faci aici?
– Fac trotuarul.
– Dar nu puteai să-l faci mai moale?
 
 
Un beţiv zace în mijlocul drumului, cu hainele sfâşiate, cu corpul plin de vânătăi şi de sânge:
– Doamne Dumnezeule, ce ai păţit ? îl întreabă un trecător. Hai să te ajut, să te duc acasă.
– Nu! Orice dar numai asta, nu! De acolo vin!
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…