Bula in doliu ca si Oana Zavoranu!




 Bulă era în doliu.
- Ce s-a întâmplat, Bulă?
- A murit bunicul!
- Câţi ani avea?
- 105!
- E, păi a trăit destul! De ce a murit? Cancer? Leucemie? Parkinson?
- Nu! L-a împuşcat unu' că l-a prins la nevastă-sa!
 
  O blondă merge pe stradă. La un moment dat, un tip care se uita lung după ea o salută:
- Bună!
La care blonda, nervoasă îi răspunde:
- Bună-i măta! Eu sunt sexy.
 
 La o petrecere, invitaţii se contrazic pe tema: bărbaţii sau femeile, care sunt mai de încredere?
- Nici o femeie, spune un bărbat de-a dreptul supărat, nu poate păstra un secret.
- Nu prea cred că lucrurile stau aşa, spune o femeie blondă. Eu am reuşit să păstrez secretul în ceea ce priveşte vârstă mea, de când aveam 21 de ani.
- Nu-ţi face griji, ai să-l spui cuiva într-o zi, insistă bărbatul.
- Ma îndoiesc, răspunde femeia cea blondă. Dacă o femeie reuşeşte să păstreze un secret timp de 27 de ani, atunci poate să-l păstreze pentru totdeauna.
 
   Două blonde vorbesc între ele:
- Dacă vorbeşti la telefon, poţi rămâne gravidă?
- Poţi, dar depinde pe ce stai atunci când vorbeşti la telefon!
 
  - Ştii ce ar arăta bine pe tine?
- Nu. Ce?
- Eu.
 
 Întotdeauna alerg vreo 30 min după ce fac sex. Altfel risc să fiu prins.
 
 
   Fata: - M-am îndrăgostit de vecinul nostru şi voi fugi cu el.
Tatăl: - Foarte bine, n-ai să vezi nimic de la mine, nu voi mai avea de investit timp şi bani în tine.
Fata: - Tată, eu citesc scrisoarea lăsată de mama!
 
 
  - Iubi, iar am mâinile reci!
- Super! Ţine-mi berea asta, te rog.
 
 
   Doi amici ies din saună. În timp ce se îmbracă, unul dintre ei îl observă pe celălalt cum îşi trage pe picior o jartieră.
- Ce-i cu chestia asta? Porţi jartiere de damă?
- O să-ţi explic. Nevastă-mea a găsit-o la mine în maşină şi mi-a spus: "Sunt sigură că o să mă faci să cred că e a ta!".
 
"
   Bulă vine acasă zgâriat tot pe faţă, pe gât, pe mâini.
- Doamne sfinte, ce s-a întâmplat?
- Am facut horă în jurul bradului.
- Păi, şi de ce eşti zgâriat în halul astă?
- Eram puţini!
 
  Bulă iese noaptea beat dintr-o cârciumă.
Îl acostează o negresă:
- Ei, iubitule, vii cu mine acasă?
- Da' ce să caut eu noaptea taman în Africa?
 
  Bulă era în doliu.
- Ce s-a întâmplat, Bulă?
- A murit bunicul!
- Câţi ani avea?
- 105!
- E, păi a trăit destul! De ce a murit? Cancer? Leucemie? Parkinson?
- Nu! L-a împuşcat unu' că l-a prins la nevastă-sa!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…