DESPRE PROFESORI..... CU DRAGOSTE !






Subiect: DESPRE PROFESORI..... CU DRAGOSTE !




 

 
Întrebare către Guvernul României:
- Cum se pune corect accentul, profesoooor sau profeeeesor?
Răspuns din partea Guvernului:
- Pe profesor nu se pune accentul deloc.
 

==============================

Profesorul la ora de fizică întreabă elevii:
 - Cine îmi poate spune ce este vidul?
 La care Bulă îi răspunde:
 - Dom' profesor, am în cap, dar nu vă pot spune...

 ==============================

 
Profesorul de chimie îl întreabă pe elev:
 - Elev! Ce înseamnă H2SO4?
 Elevul:
- Aaaaa... dom' profesor... îmi stă pe limbă... îmi stă pe limbă...
 Profesorul:
 - Elev! Scuipă repede că e acid sulfuric!
 

 ==============================
 
- Eu sunt singurul care munceşte în clasa asta, zice profesorul de matematică.
 - Dvs. sunteţi singurul care primeşte salariu.
 
 ==============================
 
Dirigintele zice:
 - Mă, voi n-aţi învăţat nimic în toţi anii ăştia ! Eu vă zic că 90% nu luaţi bacul.
 Bulă:
 - Dom' diriginte, eu zic, că nici nu suntem atâţia!
 
=============================
 
Oare de ce o fi murit cartea mea de matematică?
Pentru că avea prea multe probleme!
 
 ==============================
 
Toţi elevii scriu cu asiduitate la lucrarea "Ce aş face dacă aş fi patron?" Unul singur stă cu mâinile la piept şi meditează.
- Marinescule, tu nu scrii?
- Nu, domnule profesor, aştept să-mi vină secretara.
 
 ==============================
 
Învăţătoarea: Vreau să  văd tema pentru acasă, caietele pe masă!
Elevul: Doamnă învăţătoare, poate fi pedepsit cineva pentru un lucru pe care nu l-a făcut?
Învăţătoarea: Nu!
Elevul: Atunci nu o să mă pedepsiţi pentru că nu mi-am făcut tema.
 
 
=========================
 
Doi colegi de bancă
- Ce ai scris la punctul 3?
- Nimic, dar tu?
- Tot nimic.
- Văleu, învăţătoarea va crede că am copiat
 unul de la altul!
 
 ==========================
 
Învăţătoarea: Şi azi iar primeşti 2 la matematică.  Chiar nu înţelegi ce spun eu?
Elevul: Eu înţeleg, doamnă învăţătoare, dar ... văd că dumneavoastră nu prea înţelegeţi ce spun eu!
Învăţătoarea: Îţi pun 2 întrebări.
Dacă nu ştii să răspunzi vei lua nota 2.
Elevul: Doamnă învăţătoare, .. nu s-ar putea să-mi puneţi 10 întrebări?
 
 ==============================
 
- Ce este o găină pentru matematician?
- Un ou derivat.
 
 ==============================
 
- Ţi-am citit lucrarea de control.
 Foarte bună, dar e identică cu cea a colegului tău de bancă. Ce concluzie să trag de aici? întreabă profesorul.
- Că şi a lui e  foarte bună.
 
 ==============================
 
Într-o sală de curs, profesorul se zbuciumă cu tot felul de chestii teoretice şi zicea şi zicea şi cu ce foc le mai zicea...
Un student din rândul întâi, dormea adânc şi sforăia delicat.
Profesorul, adresându-i-se unui alt student:
- Trezeşte-l dumneata, te rog, pe domnul student.
- Regret nespus, domnule profesor, dar nu l-am adormit eu...
 
 ===========================
 
O domnişoară se prezintă la examen şi privindu-l pe profesor îi spune:
- Domn' profesor! Pentru a lua examenul, sunt gata de orice!
- De orice?
- De orice!
 - Bine. Atunci duceţi-vă şi învăţaţi.
 
============================
 
Examen de absolvire la Academia de Marină:
- Ce faci dacă în faţa navei vine un uragan straşnic, chiar când eşti aproape de ţărm?
- Arunc imediat ancora, domnule comandant.
- Şi dacă vine un alt uragan din spate?
- Arunc din nou ancora, domnule.
- Şi dacă vine altul de la tribord?
- Ordon aruncarea ancorei...
- Şi de unde naiba ai atâtea ancore?
- Dar dv. de unde aţi făcut rost de atâtea uragane?
 
 ============================
 
- Am aflat c-ai primit un 4 de la profesorul de fizică!
 - Aşa e, tăticule. Mi-a fost jenă să-l refuz!
 
 ===========================
 
La o lecţie de matematică, profesorul îşi întreabă elevii:
- Dacă sunt 12 oi într-o curte şi 6 dintre ele sar afară peste gard, câte oi rămân?
- Niciuna, răspunde Georgel.
- Niciuna? Nu ţi-ai învăţat lecţia la matematică Georgel.
- Dar, domnule professor, dumneavoastră nu-mi cunoaşteţi oile! Când sare una, sar toate!
 
  

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »