Cica spune bancuri




Doctorul Smith îşi lua cina la un restaurant elegant, împreună cu soţia, când trece o blondă foarte arătoasă şi-i spune: 
- Bună, Sammy! 
Soţia, vizibil iritată: 
- Cine-i asta? 
- E amanta mea! 
- Cum adică, ai o amantă? De când se întâmplă asta? 
- Cam de cinci ani. 
- Cinci ani! Mâine sun avocatul şi dăm divorţ. Vei fi ruinat! 
- Ia gândeşte-te. Dacă dai divorţ, fiecare va avea jumătate din ce 
avem acum. Nu vei mai avea casa aia mare, nu vei mai avea câte un Cadillac nou în fiecare an şi nu vei mai juca golf şi bridge în 
fiecare zi cu aşa-zisii tăi prieteni... 
Tocmai atunci trece o roşcată draguţă zicând: 
- Bună, Sammy! 
- Asta cine mai e? 
- E amanta doctorului Grant. 
- Doctorul Grant are şi el o amantă? 
- Da, de vreo zece ani. 
- A noastră e mai frumoasă!; 
Într-o cofetărie intră Bulişor, un băieţel de vreo 8-9 ani, cu o hârtie în mână. 
- Tanti, aş vrea 300 g. caramele a 25 lei kilogramul, 500 g. biscuiţi a 9 lei kilogramul… 
- Atât ? întrebă vânzătoarea. 
- Ar mai trebui 280 g. bomboane fondante a 35 lei kilogramul şi 400 g. fursecuri a 31 lei kilogramul. 
Vânzătoarea cântăreşte atent cele spuse de băieţel şi-i spune suma ce-o are de plătit. 
- Ei, ţi-a dat mămica ta destui bani ca să cumperi toate astea? 
- Tanti, mama nu mi-a dat nici un leu dar am venit la matale pentru că nu ştiam să-mi fac problema la aritmetică. 
 
O tipă vine acasă foarte supărată! Soţul său o întreabă: 
- Ce s-a întîmplat, dragă? 
- Doctorul mi-a zis că sufăr de o boală. 
- Ce boală, draga mea? 
- Ceva cu S! 
- SIDA? 
- Nu, parcă nu! 
- Sifilis? 
- Cred că da! 
Înnebunit, tipul dă telefon la secretara directorului său, acesta îl sună pe director, care îşi sună prietena... 
A doua zi, la policlinică se prezintă 100 de persoane pentru analize. 
Inainte de a intra, soţia îi zice: 
- Dragă, mi-am adus aminte de ce anume sufăr. 
- De ce anume, draga mea? 
- Scleroză! 
 
Merg doi popi pe drum… din partea opusă vine o femeie frumoasă şi nespus de bună. O rafală de vânt îi învăluie fusta şi descoperă nişte picioare şi un şold criminale. Unul dintre popi: 
− Părinte, dumneavoastră nu sunteţi sensibil la astfel de faze? 
− Ascultă frate, dacă sutana mea ar fi un clopot, Sfinţia Ta ar fi rămas surd din cauza loviturii limbii clopotului! 
 
-Domnule doctor, ieri mi-am ţinut răsuflarea timp de cinci minute. 
-Extraordinar, zice doctorul, erai sub apă? 
-Nu, în dulap...; 
 
Soţia intră în somptuosul birou al soţului ei. 
- Dragul meu, vreau să pun şi eu o pilă. Ai o secretară fermecătoare. 
Aş dori să-i dai nişte scrisori de recomandare extrem de călduroase pentru mâine, când îşi va încerca norocul la un alt director de bancă.; 
La psihiatru. 
-Bună ziua, doctore. 
-Bună ziua, luaţi loc. Cum vă numiţi? 
-Napoleon. 
-Mmda...Cu ce vă pot ajuta? 
-Doctore, e vorba de nevastă-mea, Josefina, nu ştiu cine dracu' i-a băgat în cap că o cheamă Vasilica Popescu. 
Un gangster celebru îi oferă proaspetei logodnice un superb colier de perle. Încântată, tânăra întreabă: 
- Sunt fantastice! Ştiu că nu se face, dar sunt foarte curioasă. Cât 
poate să coste aşa ceva. 
- Păi, cu aproximaţie, între cinci şi zece ani.; 
 
-         În fine, am reuşit să mă las de fumat. Imaginează-ţi, în ultima vreme, cum aprindeam ţigara, cum începea să-mi curgă sânge din nas! 
- Nu e nevoie să-mi imaginez. Să ştii că şi nevastă-mea e o femeie extrem de dură. 
-         Proaspăt posesoare a permisului de conducere, soţia e la volan, cu soţul alături, pe post de observator. 
- Ce ţi-e şi cu pietonii ăştia, parcă vor să se sinucidă, mai că ţi se 
bagă sub roţile maşinii! 
- De ce nu încerci să cobori automobilul de pe trotuar şi să circuli pe stradă? o întreabă soţul cu blândeţe.
 
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…