Maior, Colda, SOV, Udrea,etc si legaturile lor dubioasa.




„Cine n-aude, nu vede si tace
O mie de ani traieste in pace."
Lermontov s-a sinucis. In timp ce-si ducea pistolul la tampla, a inceput sa strige: „Nu trageti, fratilor!" Cam asa suna demisia lui Maior. Dincolo de versiunea oficiala, acesta a fost dat afara pentru ca apare cu nume si prenume in dosarul EADS.
Obedienta totala in fata americanilor se pare ca nu i-a fost de prea mare folos. Singurul lucru bun pe care l-a facut a fost recunoasterea ofiterilor acoperiti din presa. In rest, si-a incheiat mandatul in aceeasi maniera in care a functionat pe tot parcursul lui – slugarnic, redus si beat manga.
Asa cum se vede, au inceput sa iasa la suprafata, din declaratiile lui Gabriel Sandu si Niro, toata grozavia din spatele oamenilor politici, toata putreziciunea clasei politice. Ceea ce v-am descris in postarile anterioare este dovedit punct cu punct de declaratiile celor evocati de mine mai sus. Sub presiunea acestor destainuiri, politicienii au inceput, in sfarsit, sa admita faptul ca trebuie sa-si schimbe naravurile si sa umble la sursa tuturor relelor din politica romaneasca – legea finantarii partidelor.
Iata ca un prim obiectiv din ceea ce ne-am propus impreuna a fost atins. Atentie, insa, finantarea partidelor de la bugetul de stat este o alta escrocherie marca actualei clase politice. Aceasta incercand sa disimuleze sustinerea la negru, care va continua.
Statul nu-si va permite sa finanteze sumele exorbitante la care ajunge o campanie electorala. Ascunsi in spatele acestui subterfugiu, politicienii isi vor continua practicile.
Foarte important este si cine va controla sumele cheltuite in campanii. Cred ca B.E.C.-ul poate fi insarcinat cu acest lucru.
 
Ani de zile am fost demonizat de Basescu si slugile lui – Maior, Udrea, ofiterii acoperiti din presa sau din justitie. Azi cred ca ati inteles de ce. Comparati-ma cu astia si trageti singuri concluziile! In timp ce Basescu si ai lui furau miliarde, ofiterii lui Maior din presa si justitie ma diabolizau copios pentru a abate atentia de la jaful de proportii ai caror faptuitori erau. Protectia totala oferita de „binefacatorii" nostri americani lui Basescu a facut toate astea cu putinta.
Reforma S.R.I-ului nu a insemnat altceva decat inlocuirea infiltratiilor din Rusia cu cei din America.
Am acceptat abuzurile statului pentru ceea ce am facut in anii 1990-1991. Asa cum am spus, pentru operatiunile comerciale ilegale de atunci, meritam sa fac ani buni de inchisoare.
 
Cred ca a venit momentul sa va spun ce am facut cu adevarat.
Pana in 1989, am facut contrabanda cu argint industrial. Dupa 1989 si pana in 1991, folosindu-mi vechile contacte, am fost unul dintre cei mai importanti contrabandisti ai partii acesteia din Europa. Cu banii obtinuti, am deschis un sir de cateva sute de magazine si baruri in toata zona Moldovei. Introducerea T.V.A. m-a facut sa lichidez toate afacerile comerciale si sa creez o piata vag reglementata – piata certificatelor de proprietate. In acest timp, am ajuns proprietarul de facto a circa 6% din economia romaneasca. Impreuna cu alti doi amici, am fost printre primii din grupul membrilor fondatori ai Bursei de Valori Bucuresti.
In scurt timp, firma pe care o infiintasem a ajuns un colos pe piata financiar-bancara, cu peste 700 de filiale, doua banci, doua companii de asigurari, o firma de leasing, o firma de consultanta financiara si peste 8000 de angajati.
La inceputul anilor 2000, detineam inca alte cateva sute de firme in alte zone de activitate decat cea financiar-bancara, cu alti 2000 de salariati.
In anul 1996, am contribuit major la aparitia unei noi meserii in Romania. Prin eforturi proprii, am scolarizat peste 3000 de brokeri in programe de pregatire de cate 3 luni.
In anul 1997, prin „Premiul de excelenta in cultura – Eugenia Vintu", timp de 3 ani consecutiv, readuc in atentia societatii cultura romana, omagiind pe unii dintre cei mai mari oameni de stiinta si arta contemporani. Tot in aceeasi perioada, trimit lunar tuturor scolilor din mediul rural (peste 5000) toata literatura nationala si revistele cele mai importante.
In anul 2000, sentimentele mele anti-americane duc la prabusirea acestui imperiu, prin asocierea mea la cel mai mare scandal financiar al acelui moment – caderea F.N.I. Faptul ca vandusem fondul cu 3 ani inainte de a se prabusi nu a mai contat – coloana a V-a americana din presa romana a facut un asemenea taraboi incat mi-a fost imposibil sa contracarez.
Incepand cu 2004, am construit cel mai important grup de presa din Romania. Gratie trustului „Realitatea-Catavencu", presa din Romania s-a modernizat. Pentru prima data, un trust media a enuntat un set de valori moderne, folosindu-i pe cei mai valorosi jurnalisti ai momentului, peste 3000. Toate televiziunile de stiri care au aparut dupa aceea nu au fost altceva decat niste copii amarate si vulgare ale Realitatii TV.
In anul 2009, ii retrag sprijinul lui Basescu si decid sa-l sprijin pe Geoana. A fost momentul in care Basescu si mai vechii mei „prieteni" americani decid sa confiste „Realitatea". Dupa ce ajunge din nou presedinte, Basescu il pune pe Maior sa se ocupe de realizarea acestui proiect. Prin intermediul lui Ghita, ei reusesc sa fure cu acte false sediul si echipamentele acestei televiziuni. In ciuda reclamatiilor facute si probelor depuse, parchetul general nu interprinde nimic. Mai mult chiar, in urma unei operatiuni S.R.I., sunt arestat.
Dispretul si neincrederea mea pentru Maior, Coldea, procurorii si judecatorii care au participat la aceasta ticalosie au fost facute publice la acea data.
Urmare a acelui fapt, au inceput sa curga dosarele la parchet si condamnarile in instante. Odata cu trecerea timpului, acest dispret s-a accentuat. Lipsa oricarui control si a oricaror urmari a generat in aceasta zona niste monstruozitati care distrug destine si care calca in picioare ambele forme de logica. Magistratii onesti au ajuns niste ciudatenii printre colegii lor de breasla.
Acum veti sti si motivele care ma determina sa realizez acest ultim proiect. Dupa proiectul Gelsor, dupa proiectul Realitatea-Catavencu, cele doua proiecte (economic si politic) vor constitui preocuparea mea constanta de acum pana la realizarea lor.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse