Anunt matrimonial tare!!!



Articol de mica publicitate aparut in SUA in "Atlanta Journal".   

Neagra si singura,  caut companie barbateasca, originea etnica neimportanta. 
Eu sunt o fata draguta si imi place sa ma joc.
Imi plac plimbarile lungi prin padurevanatoarea, campingul si pescuitul, iar in noptile lungi de iarna sa lenevesc in fata caminului
La lumina lumanarilor iti mananc din palma . 
Am sa stau la usa cand te intorci de la servici
 si voi fi imbracata numai cu ce mi-a fost dat de la natura.
Suna la   (404) 875-6420 si intreaba de Daisy. 
Te astept.............................................................................
  

  Da mai in jos pagina!!!
  





Inline image


Peste 15.000 de barbati au constatat ca vorbeau cu un Camin de animale in Atlanta .
   
Daca nu trimiti mai departe, va veni un
catel sa faca pipi pe computerul tau!
Inline image

 






 
































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse