Mult noroc in dragoste (=burlac)



În Vineri, 12 Decembrie 2014 10:10:39, Jan Turcanu <jan.turcanu@gmail.com> a scris:




- Tata, tata care e diferenta dintre confident si confidential?!
- Tu esti feciorul meu, de asta esti confident. Prietenul tau, vecinul nostru cu care te joci in ograda, tot feciorul meu e, insa asta e confidential.
Cea mai mare fericire pentru o femeie este sa se casatoreasca cu barbatul pe care il vrea.... alta femeie!

Bulă intră în biroul şefei lui, o plesneşte peste fund şi îi zice:
- Ce faci, păpuşă, mai merge una mică?
Şefa, indignată:
- Domnule Bulă, dar cum vă permiteţi?
- Uite aşa vorbesc eu cu tipele cu care am dormit împreună!
- Dar când am dormit noi doi împreună, domnule Bulă ? replică şi mai indignata şefa.
- Ieri, la şedinţa de analiză a rezultatelor departamentului nostru…

Preotul sună la uşă. Dinăuntru se aude o voce cristalină:
- Tu eşti, îngeraşule?
- Nu, răspunse slujitorul Domnului, dar lucrăm la aceeaşi firmă.

Fiul discută cu tatăl sau:
- Tată, să ştii că totuşi mama conduce automobilul mai bine decât tine!
- Eşti sigur? Eu n-aş spune aşa ceva!
- Dar tu singur ai afirmat că n-ai putea să faci nici 10 metri cu frâna de mână trasă, pe când mama a reuşit să parcurgă aşa 12 km !

Barbatul modern a rezolvat, in stilul sau, noua impartire a treburilor:
„Ocupa-te tu de tot si eu voi face restul !"
- Tata, ce e ecoul?
- E singurul care are curajul sa-i raspunda mamei tale!

Barbatul care are noroc in dragoste, se numeste burlac !

Daca ti-ai gasit femeia visurilor tale, ia-ti adio de la celelalte vise.

Doi prieteni pe terenul de golf. Unul dintre ei tocmai se pregatea sa loveasca, moment in care zareste o lunga procesiune funerara trecand prin apropiere. Tipul se opreste cu crosa in aer, isi scoate sapca, inchide ochii si lasa capul in jos, cufundat in rugaciune. Prietenul sau zice:
- Vai, e cel mai frumos si mai miscator gest pe care l-am vazut vreodata. Esti un om absolut nemaipomenit!
Celalalt raspunde:
- Ce vrei, am fost casatoriti 35 de ani...


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…