Maria esti ca un nor! -Alb si pufos?



-Maria esti ca un nor!
-Alb si pufos?
-Nu, dar atunci cand pleci parca mi se lumineaza ziua.
 
------------------------
 
 
 
Comis-voiajorul întrebă stăpâna casei:
- Nu vă interesează un sac de dormit ieftin?
- Nu, mulţumesc. Sunt căsătorită de mulţi ani cu
unul.
---------------------------------
- Ce sa va aduc la desert, domnule?
- O cafea.... Vezi sa pui in ea noua lingurite de zahar!
- Nu as putea pune zece, ca sa fie socoteala rotunda?
zice ironic chelnerul.
- Nu, las-o asa, cu noua lingurite. Imi place sa fie
putin amara!
 
 ---------------------
  Pentru a-i arata unei femei ca este intotdeauna tanara, niciodata nu-i ceda locul in autobuz.
  
-Azi-noapte am pus coarne la trei bărbaţi.
- Cum aşa?
- M-am culcat cu nevastă-mea.

După o lună de la căsătorie, prietenul îl întreabă pe fostul mire:
- Văd că eşti îngândurat? La ce te gândeşti?
- Mă întreb de ce toate jocurile de noroc sunt interzise, numai căsătoriile nu?


La o nuntă, toţi bărbaţii căsătoriţi au fost rugaţi să stea lîngă persoana care le face viaţa frumoasă pt. a face fotografii.
Barmanul aproape c-a murit sufocat…


Intr-un hotel din Paris, pe o noptiera se afla o biblie deschisa. Lui Bula îi sare în ochi un pasaj subliniat:

"A face dragoste cu soţia duminica este un păcat la fel de mare ca acela de a face dragoste cu soţia celui mai bun prieten"
Alături, pe marginea paginii, cineva a  scris:"Incercat ambele. Mare diferenta!"

- Soţul meu e atît de religios , încît îşi iubeşte duşmanii !
- Nu mai spune ...Si cine-s duşmanii sai ?
- Ţuică de prune si curvele ,

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS