Rugaciune si puternica - de spus in momente de cumpana


 
> Te rog să
> nu rupi lanţul. Ai de rostit 33 de cuvinte.
>
> "Dumnezeu, Tatăl nostru,
> mergi prin casa mea şi-mi ia toate grijile
> mele şi bolile şi Te rog să mă insotesti
> peste tot şi să vindeci
> familia mea,
>  în Numele Domnului nostru Iisus! Amin!"
>
> Această rugăciune este
> foarte puternică. Trimite la 12 persoane si iti
> poate aduce o binecuvântare  sau poate un
> răspuns la ceva (o
> rugăciune, o cerere),
> care a
>  fost mult aşteptat.
>
> Nu
> rupe lanţul. Incetează ceea ce faci acum, Roaga-l pe
> Dumnezeu şi
> trimite acest mesaj mai
> departe. Uită-te la ceea ce face El!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »