Zambiti si ganditi!


In autobuz. O fetita se aprope de o femeie insarcinata, care sedea pe un scaun.
- Ce-ai acolo? - intreaba fetita, aratand cu degetelul la burta acesteia.
- Ei, aici se afla micutul meu bebelus!... - raspunde femeia, incantata sa intre in vorba.
Fetita:
- Il iubesti?... 


- O, da, mai mult decat orice pe lume!
- Atunci, de ce l-ai mancat?



w>Educatoarea o intreaba pe Mariuca, la gradinita:
- De la cine ai tu, Mariuco, parul asta asa de bogat si frumos
de la tatal tau sau de la mamica?
- Cred ca de la tata, ca el nu mai are deloc...
*****
La examen. Profesorul catre student:
- De ce esti asa nervos, ti-e frica de intrebarile mele?
- Nu, Dom' profesor, mi-e frica de raspunsurile mele!
****
Doi studenti de Conservator.
- Ce sa fac? Luni am examen la compozitie si n-am scris nici macar portativ...
- Stii ce, ia o lucrare a profului si scrie-o de la coada la cap. N-o sa se prinda...
- Am incercat sa fac asta, cu mai multe piese d-ale lui... tot timpul iese Brahms!
*****
La facultatea de drept. Profesorul catre student:
- Da-mi un exemplu de inselaciune:
- Daca voi pica acest examen, voi deveni victima unei inselaciuni.
- Ha! Interesant... Elaboreaza, te rog.
- Conform unei definitii, gasita de mine in Codul Penal, folosirea lipsei de cunoastere,
sau a ignorantei unei persoane, cu scopul de a-i cauza acesteia daune morale sau materiale,
se numeste inselaciune...
 


 Tatăl controlează caietul feciorului mai mic:
- De ce scrii cârligele astea aşa de neregulat?
- Astea nu sunt cârlige, sunt integrale.
 !
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…