In criza nu faci sex!

-Am auzit ca toate pasarile se pupa, tu!

-Nu cred, cucul stiu ca se suge,tu!


O blondă se plimbă prin pădure când deoda-tă îi apare în faţă o zână şi îi zice:
- Azi e ziua ta cu noroc! Eu sunt zâna cea bună şi ai o dorinţă pe care ţi-o voi îndeplini!
Blonda se gândeşte ce se gândeşte şi zice:
- În lume domneşte în atâtea locuri războiul. Îmi doresc ca toţi oamenii: negrii, albi, roşii, galbeni, indiferent de naţionalitate şi religie, să trăiască în pace şi linişte!
Zâna întinde o hartă a lumii îşi notează toate zonele în care sunt războaie, oftează şi zice:
- Ştii, eu nu sunt o zână atotputernică ci una mai mică. Puterea mea nu e nelimitată. Nu ai avea o altă dorinţă mai simplu de îndeplinit?
Blonda se mai gândeşte şi zice:
- Păi dacă asta nu merge atunci aş vrea să îmi iau bacalaureatul!
Zâna îşi încreţeşte fruntea şi zice:
- Hai să ne mai uităm totuşi un pic pe harta aia a lumii!...

Se duce o blondă la cazino şi zice:
- Vreau să pariez pe două numere, dar ca să câştig trebuie să mă dezbrac. 
Toţi sunt de acord, se dezbracă şi aruncă zarurile.
- Am câştigat, am câştigat, începe să se bucure ea. Ia banii şi pleacă.
La care dealerul zice către celălalt:
- Tu ai văzut zarurile pe care le-a aruncat ?
- Nu, credeam că le-ai văzut tu, spuse celălalt dealer.
Morala: Nu toate blondele sunt proaste, dar bărbaţii tot bărbaţi rămân…

Într-un proces de divorţ, judecătorul o întreabă pe reclamantă:
- Doamnă, sunteţi sigură de ceea ce cereţi? Doriţi divorţul pentru compatibilitate de caractere? Nu ar putea fi contrariul?
Femeia răspunde:
- Nu, domnule judecător! Este pentru compatibilitate: Mie îmi plac filmele, soţului meu la fel! Îmi place să merg la plajă, şi lui de asemenea! Îmi place să merg la teatru, el la fel! Mie îmi plac bărbaţii, şi lui la fel!

Un beţiv, noaptea, s-a rătăcit în-tr-un cimitir. Merge el ce merge  şi… zduf! Cade grămadă într-un mormânt proaspăt săpat. Se trezeşte din buimăceală şi începe să strige:
- Ajutooor! Ajutooooor!
Nimic, nimeni prin preajmă. Mai stă ce mai stă şi începe iar:
- Ajutoooooooor!
După câteva ore, normal, i s-a făcut frig tipului.
- Ajutooooooooooooor! Mi-e frig!!!
După nici un minut, apare gro-paru' cu o lopată în mână şi începe să toarne pământ peste el spunând:
- Păi dacă te-ai dezvelit …

- Păduchi aveţi?
- Da.
- Şi cu ce-i trataţi?
- Păi nu sunt bolnavi!


Doi poliţişti intră într-o papetărie. Unul dintre ei îl întreabă pe vânzător:
- Aveţi cerneală pentru clasa a V-a?
Celălalt, ca să nu rămână mai prejos, întreabă şi el:
- Puteţi să-mi daţi un glob pământesc al României?!?


În ora de română, profesoara îi roagă pe elevi să scrie ce ar face ei dacă ar fi multimiliardari.
Toţi copiii scriu numai Bulă nu.
Profesoara întreabă:
- Bulă, tu de ce nu scrii? 
La care Bulă:
- Îmi aştept secretara.


Bulă, ce aţi făcut azi la şcoală? 
- Am avut ora de chimie şi am făcut o bombă.
- Şi mâine ce o să faceţi?
- Unde?

Medicul: 
- Să ştiţi că principalul vinovat al bolii dumneavoastră este alcoolul!
Pacientul: 
- Mulţumesc, domnule doctor, bine că nu sunt eu de vină!

- Draga mea, dacă tu, pe criza asta, ai învăţa să găteşti, am putea concedia bucătăreasa.
- Ai dreptate, dragul meu. Dar dacă tu ai învăţa să faci sex, am putea concedia şi şoferul.









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…