Doua blonde si o pereche de manusi din cauciuc







*Două blonde priveau cu interes la o pereche de mănuşi din cauciuc aflate într-o vitrină:
- La ce pot folosi oare aceste mănuşi? întreabă una dintre ele.
- Păi, cum la ce?! Cu ele te poţi spăla pe mâini fără să te uzi!
--------------------------------
*La automobilele chinezeşti, toate piesele de schimb sunt originale.
------------------------------------
*Patronul unei întreprinderi se hotărăşte să meargă să facă o vizită neanunţată muncitorilor, să vadă cum lucrează aceştia. Plimbându-se pe şantier, vede la un moment dat un tânăr care fuma tacticos la umbra unui pom, rezemat comod de trunchiul copacului. Văzând că tânărul nu se sinchiseşte de apariţia lui, patronul se apropie de el şi îl întreabă
- Cu cât eşti tu plătit pe lună?
- Cu 350 de Euro, răspunde băiatul.
- Uite aici îţi dau 350 Euro, dar cară-te şi să nu te mai văd pe aici!
Tânărul ia banii şi pleacă. Nervos, patronul îl cheamă pe şeful de şantier și îl întreabă:
- De cât timp lucra leneşul ăsta în firma mea?
- A, băiatul acela? Nu lucra aici! Venea doar să ne aducă pizza!
----------------------------------
*- Ce are motanul tău, dragă? Toată după-masa a alergat de pe un acoperiş pe altul. Doar n-a înnebunit?!
- Nu, draga mea, cum să fi înnebunit?! Azi dimineaţă l-am castrat, iar acum umblă să-şi contramandeze întâlnirile.
  --------------------------------------
*O femeie intră într-o agenţie matrimonială:
-Aş dori pe cineva care să fie agreabil, virtuos, la locul lui, care să ştie să cânte şi să spună povestiri şi glume, să stea tot timpul cu mine acasă, dar să tacă dacă m-a obosit.
-Înţeleg ce vreţi, îi spune şefa agenţiei, dar cred că aţi greşit adresa: magazinul de televizoare e la 100 m pe dreapta.
-----------------------------------
*- Ţin foarte mult să-mi arăţi recomandarea, zice directorul de resurse umane, adresându-se unei tinere care dorea postul de secretară.
- Bine, dar, dacă intră cineva?
---------------------------------------------------
*Cum îţi e însurat?
- N-am voie să beau, n-am voie să întârzii, n-am voie să întorc capul pe stradă ...
- Cred că regreţi mult pasul făcut.
- Nici asta n-am voie!
---------------------------------------
*Ce e căsătoria?
DEFINIŢIA RELIGIOASĂ. Act religios care constă în a crea un răstignit în plus şi o virgină mai puţin.
DEFINIŢIA JURIDICĂ. Sentinţa prin care condamnatul la veşnicie este eliberat numai pentru rea purtare.
DEFINIŢIA MATEMATICĂ. Adunare de probleme, scădere de libertăţi, înmulţire de responsabilităţi, împărţire de bunuri.
-------------------------------------
*- Iubitule, spune-mi ceva frumos
- Eşti soarele meu!
- Bine, dar acum e noapte. Nu se potrivește.
- Bine, bezna mea!
--------------------------------------
*- Mamă, dacă ai fi în locul meu te-ai mărita cu Bulă?
- Fată dragă uită-te în oglindă! Dacă aş fi în locul tău m-aş mărita cu oricine.
 
----------------------------------------
 
*Anunţ pe uşa unei doctoriţe:
Stimaţi pacienţi! Vă rog, nu-mi mai aduceţi în semn de mulţumire Whisky şi ciocolată. Soţul meu a devenit alcoolic, iar copilul nu mai are nici un dinte sănătos în gură!
----------------------------------
*O doamnă povestea colegei ei:
- Soţul meu a murit la scurt timp după ce ne-am căsătorit.
- Vaaai! Înseamnă că n-a suferit mult bietul de el...
 
 
 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…