Toparceanu, Oua de Pasti



 
 
 
 
LA PAŞTI
de George Topîrceanu
Astăzi, în sufragerie,
Dormitau pe-o farfurie,
Necăjite şi mânjite,
Zece ouă înroşite.
Un ou alb, abia ouat,
Cu mirare le-a-ntrebat:
- Ce vă este, frăţioare?
Ce vă doare?
Nu vă ninge, nu vă plouă,
Staţi gătite-n haină nouă...
Parcă, Dumnezeu mă ierte,
N-aţi fi ouă...!
- Suntem fierte !!!
Zice-un ou rotund şi frez
Lângă pasca cu orez.
Şi, schimbându-şi brusc alura,
Toate-au început cu gura:
- Pân' la urmă tot nu scap!
- Ne găteşte de paradă!
- Ne ciocneşte cap în cap
Şi ne zvârle coaja-n stradă....
- Ce ruşine!
- Ce dezastru!
- Preferam să fiu omletă!
- Eu, de m-ar fi dat la cloşcă,
Aş fi scos un pui albastru...!
- Şi eu, unul violet...!
- Eu, mai bine-ar fi să tac:
Aşa galben sunt, că-mi vine
Să-mi închipui că, pe mine ,
M-a ouat un.... cozonac !
 
 
 
 
 
 
 
Theodor GHEORGHIU
Șef Compartiment Resurse Umane
BAROUL BUCUREȘTI

















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!