Femeile surprinse asupra faptului se justifica!?



Ce spun femeile cand sunt surprinse asupra faptului?



 
 
 
 
 
 
*Ce spun femeile cand sunt surprinse asupra faptului? *


*Englezoaica:*

  Darling, daca ma anuntai la timp când vii acasa, s-ar fi putut evita  aceasta situatie, jenanta pentru amândoi !....

*Nemtoaica :*
  Hans, azi ai venit cu patru minute si patruzeci si cinci de secunde mai devreme acasa. Îmi datorezi o explicatie pentru asta !

*Frantuzoaica *:
  Jean, ce bine ca ai venit ! Jaques e terminat, nu mai poate...

*Suedeza :*
  Tu esti, Olaf ? Eu am terminat, ce-i drept, dar Sven ar vrea sa se mai distreze... Alatura-i-te si tu !

*Rusoaica :*

    Ivane, tu esti ? În sfârsit, un barbat adevarat ! Înainte sa mi-o traga, asta n-a fost în stare nici sa ma ia la palme !

*Evreica :*
  Itzic, tu esti ? Atunci, cine naiba e asta de pe mine ?

*Românca :*
  Ioane, tu crezi ce vezi sau ma crezi pe mine ?

*Unguroaica* ( în timp ce sare din pat ):
  Ioi, draga !....Nu fii suparat ! O platit înainte !

*Cehoaica :*
  Pepa, nu te impacienta, draga ! Tocmai am aflat ca, el e noul tau sef !....

*Nevasta de secui** :*
No, daca ai baut toata palinca din casa, eu cu ce era sa-l fi servit pe musafir ?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »