Alain Delon si mostenitoarea frumusetii lui!




 Test ADN veritabil...
 

 
  
Cum arata cea care a primit ca mostenire frumusetea lui Alain Delon
 
Are ochii de un albastru patrunzator, trasaturile fetei armonioase si un corp de vis. Se numeste Alyson Le Borges, de profesie manechin si aspiranta la cariera de actrita. Atuul sau? Frumusetea mostenita de la celebrul actor Alain Delon, acesta fiind chiar bunicul sau.
 
 
Tanara este fiica celui mai mare dintre copiii lui Alain Delon, Anthony, fiind nascuta in urma unei relatii a acestuia cu dansatoarea Marie-Helene Le Borges. Daca astazi legatura pe linie paterna este stabilita, lucrurile nu au stat intotdeauna asa, tanara ramanand mult timp "fiica secreta" si fiind crescuta doar de mama sa, aflam din Closermag.

Respinsa de tatal sau

Actorul Anthony Delon a vorbit pentru prima data de aceasta fiica a sa in urma cu trei ani, intr-o carte autobiografica. Acesta a dezvaluit faptul ca Alyson s-a nascut dintr-o relatie "fara viitor", iar vestea ca va fi tata, a primit-o ca pe un viol.
 
CAMPAIGN- Alyson le  Borges for Germaine de Capuccini by Rafa Gallar. www.imageamplified.com, Image Amplified (3)
 "M-am simtit tradat, am primit anuntul ca pe un viol. Imi doream ca primul meu copil sa-l fac din dragoste, cu o femeie pe care sa o iubesc. Sa intemeiez un camin, o familie, sa reusesc acolo unde parintii mei esuasera".

Marcat de divortul parintilor sai (actorii Alain si Nathalie Delon) si prin prisma varstei de 22 de ani, Anthony Delon a refuzat sa-si asume rolul de tata pentru Alyson. Lucru pe care tanara l-a perceput la randul sau ca pe o tradare, marturisind ca evita orice fel de legatura cu tatal sau: "Eu nu am tata si nu imi fac probleme in acest sens, pentru ca altfel de situatie nu am cunoscut".
CAMPAIGN- Alyson le  Borges for Germaine de Capuccini by Rafa Gallar. www.imageamplified.com, Image Amplified (2)
Mandra de bunicul sau

In schimb, se pare ca lucrurile au stat mai bine in ceea ce priveste legatura cu bunicul sau. S-a intalnit pentru prima data cu Alain Delon cand avea 11 ani, fiind amandoi surprinsi de asemanarea fizica dintre ei. "Astazi pastram legatura si ne spunem ce mai este nou. Daca intr-o zi voi avea nevoie de sfaturi in ceea ce priveste un film, cu siguranta ca le voi cere bunicului meu. Este un actor de legenda. Am multe lucruri de invatat de la el", spune cu convingere Alyson Le Borges
CAMPAIGN- Alyson le  Borges for Germaine de Capuccini by Rafa Gallar. www.imageamplified.com, Image Amplified (8)
Alyson Le Borges, la rebelle de la famille Delon
Alyson Le Borges - Photo -   Fashion Model -  ID313159
Alyson Le Borges - Photo - Fashion Model - ID313161
Alyson Le Borges - Photo - Fashion Model - ID313155
 
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS