FARA A FI pregatit ...inaintea raspunsului!!!!

 
Soţul intră în pat şi-i şopteşte soţiei la ureche: 
- "
Sunt fără chiloţi" 
Soţia: 
-"Lasă-mă să dorm, mâine am să-ţi spăl o pereche"


Un tip vine la doctor:
- Ce s-a intamplat?
- D-le doctor, sunt impotent.
- Trebuie sa mancati cat mai mult peste, contine fosfor.
- D-le doctor, eu vreau sa mi se scoale, nu sa lumineze!

Sotul intra rapid in casa, se arunca catre sotie, o saruta si primeste
ca raspuns un sarut fierbinte.
- Acum, spune-mi, cum arat fara mustati? spune sotul.
- A! Tu esti?

Niste turisti la tara :
Ea: - Iubitule, peisajul asta ma lasa muta.
El: - Perfect, camparam aici.

 
Noaptea tarziu. Soţul beat vine acasă, faţa plina de ruj si fond de ten... In prag soţia furioasa.
- Dragă, n-o sa ma crezi! M-am batut cu un clovn!

Matrimoniale:
Femeie frumoasa fără obiceiurile proaste: nu fumez, nu consum alcool, nu lucrez...
*********************************
Ion si Maria gradinari...se trezira de dimineata sa plece la targ sa prinda loc pt taraba; incarca caruta cu varza si castraveti si pleaca. Pe drum Maria:
- Ioane opreste un pic caruta, da-te jos si vino de ma pupa ca nu mai pot !
Opreste Ion se da jos o pupa pe Maria ...si plecara iar la drum. Dupa 10 minute Maria:
- Ioane ,opreste caruta de-te jos si vino de ma pupa ca nu mai pot!...
-          Marie da esti nebuna! Nu mai prindem targul.
- Hai repede Ioane, acu, acu, ca nu mai pot!
Se da Ion jos si iar o pupa pe Maria. Dupa vreo 10 minute Maria incepe:
- Ah Ioaneee, oooohhh, opreste caruta si vino repede si ma pupa ca nu mai pot!
Ion enervat:
- Auzi fa Marie...da-te jos de pe castraveti si urca-te pe varza!!!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Istorta Romaniei in 16 episoade din « grotele Vaticanului »