RAZI CAT VREI DE "Chestii draguţe"
















Asa DA S.P.P.!!!





Doamne, salveaza-mi blana,
 ca deja au si luat proba din ea!!!



Daca o arma e atit de grea,
 armata cum o fi?!!

Or fi drogati sau e doar arta foto??!!





Asta merge cu... "vapori de fasole"???



Body-guard!


Da'... nici in "prieteni"!


Mai meserias decit unii...



... Au nasul lui Pinocchio
 si te confunda cu bancomatul!





Spalare, clatarire, igienizare!



Zoofilule!!!



O maninca sau o suge?!!!



Tristetea padurii...


 La kilogram sau la bucata?

Adrian Cristian's photo.
... de ce?!!!

Dooormi pisi-pisi, dooormi...!!!

La ginecolog, o domnisoara speriata:
- Domnule doctor, nenorocire!. M-am jucat cu vibratorul si a ramas inauntru. Ce sa ma fac?
- Va rog sa va intindeti aici!
Domnisoara se intinde, medicul o consulta, apoi spune:
- Domnisoara, am doua vesti pentru dumneavoastra, una buna si una rea. Cu care sa incep?
- Incepeti cu cea mai rea, spune speriata femeia.
- Vestea rea este ca n-am reusit sa scot din dumneavoastra vibratorul.
- Si vestea cea buna?
- Am reusit sa schimb bateria.
ginecolog






















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

RUGACIUNE PUTERNICA DE LA MUNTELE ATHOS

Avea bunica… Avea bunicu’…