Servicii funerare la promotie!





*O firmă din Vaslui oferă servicii funerare complete: „La cerere, ţi-l şi omorîm" 
 
*70 % dintre romani traiesc in stres. Restul de 30 % traiesc in Italia, Franta, Germania , Spania ..
 
* Ce-i greu nu e sa suporti coarnele... ci s-o intretii pe vaca.
 
* Un tip intră într-o librărie și cere o carte despre sufocare. Vânzătoarea: "Doriți și o pungă?"
 
 
* E oficial: Bacul se va da fără camere de supraveghere! Reprezentanții Ministerului Învățământului au declarat: "Prea multe eleve se dezbrăcau din reflex…"
 
* Seducator= barbat care face femeile sa se duca…
 
* Soacra către ginere: – Dacă mă urăști atât de mult de ce ai o poză cu mine pe șemineu? Ginerele: – Ca să țin copiii departe de foc.
 
* De Paste am fost pe litoralul bulgaresc. Aproape ca la noi :drumuri proaste, masini vechi, majoritatea înmatriculate in Bulgaria .
 
* Parintele Ion 5 ani a strans bani pentru o noua clopotnita dar i-au ajuns numai pentru un Audi Q7.
 
Casatoria a fost prima forma de leasing: adica iei ceva de care te bucuri si platesti toata viata...rar se mai gaseste cineva care sa iti preia leasing-ul.
 
 
Un tip vine la ghicitoare. Aia ii priveste palma :
- Groaznic. Soacra-ta va muri peste doua zile.
- Asta stiu si fara tine. Pe mine ma intereseaza daca voi fi prins sau nu!
 
- Domnule doctor, ce-mi sugerati pentru a pierde din greutate?
- Un pahar de apa cu trei zile inainte de mancare!
 
Cred ca am inceput sa chelesc...  imi ia din ce in ce mai mult timp sa ma spal pe fata dimineata...
 
Cine a pus  "s"-ul in "fast food", a fost un ticalos ingenios…
 
Daca dopajul este interzis pentru sportivi, de ce n-ar fi si PhotoShop-ul interzis pentru vedete?    
 
Daca un baiat iti spune "papusa", nu inseamna neaparat ca esti o "Barbie", poti fi si o "Chucky".
 
 
De 60 de ani un bătrân mergea zilnic la Zidul Plângerii din Ierusalim. Despre acest bătrân aude şi o reporteră de la CNN
şi se hotărăste să-i ia un interviu. Ajunge ea la Zid şi află care este bătrânul.
După 45 de minute bătrânul îşi termină rugăciunea şi reportera îl abordează pentru a-i lua interviul.
- Scuzaţi-mă, eu sunt reporteră la CNN şi mă numesc Rebecca Smith. Dvs. cum vă numiţi?
- Moritz Fishbein.
- De când veniţi la Zidul Plângerii?
- Aproximativ de 60 de ani.
- De 60 de ani ! Şi pentru ce vă rugaţi?
- Mă rog ca evreii, creştinii şi musulmanii să trăiască în pace. Mă rog să nu mai fie războaie şi să dispară ura dintre oameni. Mă rog să nu mai fie foamete nicăieri în lume.
- Şi ce simţiţi după 60 de ani?
- Parcă aş vorbi la pereţi...
 
  
 
 































Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

Suleyman Magnificul toate episoadele online traduse