INIMA DE ROMAN BATE INTRE CRACI!



Parinte, in timpul postului am voie la femei ? 
- Da, fiul meu, numai sa nu fie grase . 
 
Două colege de clasă vorbesc: - Fato, "piept" se scrie cu "t" sau cu "d" ? 
- Scrie fato - ţâţe ! 
- Adică să scriu în compunere - "în ŢÂŢELE noastre bate o inimă de român" ?!
 
   
Un tânăr sta de vorbă cu un domn mai în vârstă. 
- Când mă însor, primul lucru pe care-l voi face va fi să o trimit pe soacră-mea doi ani în vacanţă ! 
- N-ai vrea să te însori cu fiica mea ? 
 
Mitică, treci imediat la masă și încetează să mai spui "Da, dragă…" de câte ori latră câinele ! 
 
Dacă toţi copiii ar ajunge ce doresc părinţii lor, lumea ar fi plină de genii care nu muncesc. 
 
Sunt un tip foarte corect şi conştiincios. În fiecare zi mă duc şi vin regulat de la muncă. 
Mă duc regulat de nevastă-mea şi vin regulat de şef… 
 
Înjuratul după ce te loveşti reduce durerea cu până la 50%… 
 
Ce scrie pe piatra de mormânt a unui preot ? 
- "Studii încheiate, plecat la examen!" 
 
Costică îl întreabă pe Mitică: 
- Mitică , de ce porţi verigheta pe mâna cealaltă ? 
- Pentru că m-am însurat cu femeia greşită... 
 
- Domnule judecător, spune soţia la divorţ, eu şi soţul meu nu am mai avut relaţii intime de foarte mult timp. - Este adevărat ? De ce ? 
- Este adevărat, domnule judecător, pentru că nu mai pot, recunoaşte soţul umilit. 
- Auzi la el, spune soţia, jumătate din oraş poate, şi el nu mai poate ! 
 
Fetiţa de clasa a 8-a vine acasă de la şcoală: 
- Mamă, azi la şcoală ne-au făcut testul de virginitate la toate fetele din clasă. N-au găsit decât o singură virgină. 
- Vai draga mamii, felicitări ! Precis tu eşti aceea, nu ? - Eu ? Nu mamă, diriginta ! 
 
Un ţigan se prezintă la stomatolog. Dupa ce se uită un gura lui, medicul zice: 
- Domnule, nu înţeleg de ce ai venit la mine. Ai toţi dinţii îmbracaţi în aur... 
- Să-ţi traiască familia, domn' doctor, am venit să-mi pui o alarmă ! 
 
Ce-ai păţit, Bulă, de mergi aşa crăcănat? 
- Mi-a crescut colesterolul. 
- Şi de-aia mergi crăcănat?! - Păi mi-a spus doctorul să mă îndepărtez de ouă…












Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cele mai sexi romance din anii 60-70-80

Avea bunica… Avea bunicu’…

REALITATEA in care traim??? De ZIUA LIMBII ROMANE!!! Pentru NEPOTII si STRANEPOTII nostri!!!